Türkiye'de halk, hak ettiğinden fazla mı zengin oldu?

Sokağa çıkıyorsunuz, etraf trafik magandaları, eli silahlı serseriler dolu.. Eğitimsiz halkın cebine para koyarsan, sonuç bu olur.. Ya araç alıp maganda olur, ya silah alıp mafyacılık oynar.
Sizce halkın fakirleştirilmesi ve değil silah almak, ekmek alacak parayı zor bulur hale getirilmesi daha doğru olmaz mı? Cahile demokrasi, zulümdür.

Güncellemeler
8 ay
Uyuşturucu satışlarını yazmayı unutmuşum.
Türkiye'de halk, hak ettiğinden fazla mı zengin oldu?
Cevapla