Erkeğin maaşı kadından az olursa bu erkekler için bir sorun mu olur?

Erkeğin maaşı kadından az olursa bu erkekler için bir sorun mu olur? Sevgilimle tanıştığımız andan itibaren çalışıyor üç yılın sonunda ben de işe girdim ama ben onun maaşının iki katı fazla maaş alıyorum. Bunu gurur meselesi yapıyor. Onun da şartları güzel ailesi tarafından benim de ailemde böyle bir destek olmayacak ama o bunu bir türlü anlamıyor.
Erkeğin maaşı kadından az olursa bu erkekler için bir sorun mu olur?
Cevapla