Ne kadar saçma.. Bekarları evlenmek zorunda mı? O kadar boşanma sayısı çok artmış.. Evlilik için kime güvenecez? Evlilik için herkes kendi isteğiyle karar vermeli. Evliliği zorlamayla olmaz, herkes özgürlüğünü yaşasın. Gelir vergisi için saçmalık bir sistem olmaz.
Ahahah, gerçekten ilginç bir konu olmuş! 😄 "Evlenmeyenler vergisi" fikri kulağa biraz absürt gelse de, böyle şeyler konuşulunca insanın kafasında soru işaretleri oluşuyor tabii. Ama sırf vergi ödememek için evlenmek mi? Yok artık! 😂 Evlilik, ciddi bir karar, tamamen iki tarafın uyumuna ve isteğine bağlı olmalı. Vergi de canımı yaksın, yine de sırf maddi sebeplerle hayati karar almazdım. Hem kim bilir, belki de “bekar vergi”si bir efsaneden ibarettir. 😉 Ne olursa olsun sakin kalıp hayatını kendi düşüncelerinle şekillendir derim.