AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Erkeğin kızdan borc ıstemesı cok normal bişey de yas farkı ne alaka kanka ıhtıyac varsa guvenıyorsan verırsın alırsın
Erkeklere borç verilmez
Erkek adam borc mu ister demem ama harbiden bune
Tam tersi olmali sanki
Hayır değil. Verme sakın
Hiç sevmediğim tipler uzak dur ondan
erkeğin kızdan borç istemesi hoş değil
Değil tabi, saçmalamayın.
Normal değil. zaten verme
Kesinlikle Değil
Abi kardeş dahi olsa
Normal değil tabiki ama dünya hali olabilir büyük konuşmamak lazım
Böyle yaşta adamla takılırsan az bile sana yaşıtın erkekler varken adam olamamış olgunlaşamamış sarkmış adamla takılırsan böyle olur
Sevdiğim bi abi sevgilim değil
Mesafe koy kendini ne sanıyor
Ben çok kaldırdım bi yerlerini galiba
Çok laubali olmak iyi değil
Genç kızdan para istiyor etin ne budun ne
Bi cacık olmaz ondan gec
Kandırmaya çalışıyor
Yazık ya Allah gerçekten iyi sandığımız niyeti bozuk insanların şerrinden korusun
Tesadüf diye bir şey yoktur.
Ne alaka şimdi
Sence normal mi
Normal değil asla ama ben aşırı üzüldüm ağlıyorum kaç gündür. Benim gibi bi insanı ne diye kullanmaya çalışır bi insan ya Allahtan korkar böyle bi şeye niyet etmesi üzdü
Koşarak uzaklaş o soytaridan
Kesinlikle verme
Aç ağzını kuş o ite
Yaşından erkekliğinden utan de
Ben üzüntüden ağlıyorum kaç gündürö ben şaka sandım. Vermicem zaten de benim çok sevdiğim vbi abiydi nası beni kullanma amaçlı yaklaşır yazık ben onu herkese karşı savundum korudum. Baktı vereceğim ypk dün çok pis surat yaptı bana
Xektirsin gitsin soysuz it
Bir de surat mi yapıyor arsız
Ya 100 bin dedi sanki vermişim gibi 200 e çıkardı sonra 500
Baktı bu kız kendine 52 bine peşin piyano falan alıyp para var bunda çok dedi heralde
Yuh
Cidden 500 bin lira mi istedi senden bu andaval
100 dedi sonra 200 e çıkardı sonra 100 gr altın lazım dedi
Ne yapacaksın bunu dedin mi
Kentsel dönüşüme girevekmiş evi 1milyon 200bin falan istiyolarmış.
Heee oldu
Para xiciyorum ben
Hemen vereyim deseydin ite
😄😄😄🥲
Ne iş yapıyorsun peki sen minnoş 😆
Kim bunlar sevgili mi
İş yeri bi abi samimi sevdiğim
21 yaşındaki kızdan borç istemek normal değil
Normal bence insanlık hali sıkışık olmuştur ister
Jshshhs kiz buyuk olsa neysede.
Gerci aldigi borc miktarida onemli
@Strongerr111 100 bin. 200 bin ve sevgilim değil iş yerinde sevdiğim abi
Ya kizim simdi bise diyicem ama. Yaw adama ne diye borc veriyon. Her isteyene bocmu verilir. O ne oyle. Nasil olay. Sevglin degil yanlis anladim ben kb
@Strongerr111 hayır 2 yıllık aynı iş yerinde tanıdığım bi abi sadece samimi olduğım sevdiğim. Ki eskisi kadar sevmiyorum düştü gözümden ben şaka yapıyo sandım b. kunj çıkardı
Borc istedi diyemi dustu gozunden. Baska davranislarindan da dolayimi oldu.
@Strongerr111 başka davranışlardan dolayı. 1 ay önce beni kötü duruma düşürmüştü yer ayarladım diye yalan söyleyip ortada bıraktı üstüne aradı ben saldırdım telefonda. Sonra özğr diledi. Unuttum bilerek yapamdım dedi ama yalan çok belliydi planlı yapmıştı. Borç istemesi de ayrı bi konu. Ben kendime 52 bine piyano aldım peşin. Ondan sonra tavırları değişti bana karşı. Paran var huzur var vs demeye başladı dedim yakından bu benden borç isterde dedim 2 hafta olmadı dediğim çıktı. Sürekli kendini acındırıyodu işte kredi kartına geçtim zora girdim bu ay bayağı sıkıştım
Hayirdir deseydinya aga. İstedigimi alirim. Seninki samimiyet degilki senin sınırlarini asmis o.
Birde yer ayarladim konusunu anlamadim
@Strongerr111 ben iş çıkışı kız arkadaşlarımla 4 kişi gezmeye eğlenmeye gidicektik. Farklı bi servise binmemmiz gerekiyor. O bahsettiğim adamjn servisi işe gidecektik. Ben size yer ayarlarım vs dedi. Bizi servise giderken gördüğü halde arabasına binip kaçti. Şoföre sordum yer ayarlamamış. Yani bizi m. l gibi planlı şekilde ortada bıraktı alay etti. Eğlencemizin işine etmek için. Etti de zaten. Sonra üstüne aradı beni servis kalkar kalkmaz ben ağzıma geleni saydım buna telefonda özür diledi unutmuştum biliyosun beni vs dedi ben acımadım çünkü kötü konuma düşürdü bizi milletin içinde bile isteye. Sonra bayağı kırdım özür diledi bende diledim vicdan yaptım affettim. Ama asla unutmam o yaptığını hala bilerek yapmadım ben o kadar karaktersiz miyim diyor
Valla bu senin ailen degil biseyin degil yakinin degil. Sen 21 sin o 35 , sen isine gucune bakican oda ayni sekilde. Bunlar absurt olaylar. Ne yasiyonuz nasi bi kafa yapisi bu hocam
@Strongerr111 40 yaşında adam. Yanımda başkalarından da istiyor kendini acındırıyo sürekli bana. Tavırları ise ben kendime doğuö günümde 52 bine peşin piyano aldığımda değişti. Sürekli paradan acındırmaya başladı. Kendisinin altında geöen sene aldığı 1 milyonluk araba var eşi satmasına izin vermiyomuş kavga ediyomuş falan. Ben hiç inanmadım
Yaw kizim esi satmasina izin vermiyorsa sanane ondan sanane senden ona ne. Bu nasi bi durum ya.
@Strongerr111 ya beni ilgilendirmez zaten kendisi başımın etini yedi 2 haftadır yok abi vermicemmm. Lafta sokuyorum anlamıyo. Bugün yine geldi naber parayı topladın mı dedi ne parası dedim. 100 gr değil 50 gramda olur dedi 25 değilde 30 da olur hatta dedi. Yakında 5 grama da düşersin dedim dalgaya vurdum
Yaw bu konuyu konusabilmesi sorun.
@Strongerr111 ama artık ne tepki vereceğimi şaşırdım ya
Ya mesafe koy. Yani anlattiklarin normal degil bu arada.
@Strongerr111 mesafe koydum bakalım. Bugün öğlen yine dibimde bitecek gibi geliyo
Ya baska biri olsa hayirdir der. Sende ozsaygi yok
@Strongerr111 öz saygı değil ben tınlamıyorum adamı. Adamda asıl öz saygı gurur yok. Ben yeşil ışık yakmamışım. Baktı bu kızda para çok. Yüzüme de vuruyor paran var huzur var dün dedi sende para çoktur dedi
Tm iste yuzune nasil vurabiliyor, bunu yapamamasi lazim.
Asla normald eğil kanma
Bence degil verme para falan.
bence normal değil.
Dolandırıcı işte
Erkek fakirse kız zenginse olabilir
Borç verme normal değil
İsteyebilir belki bir borç ödeyecek.
Tabii ki değil
Ne kadar dibe battıysa artık
değil tabiki en az 25 falan olmalı bence 🤣🤣🤣🤣
Borç veren varsa 1milyon versin
Kesinlikle kızı kullanıyor
bir b. ka yaramaz erkek tipi
Normal değil
Para yer bazı erkekler. dikkat et
keklemenin yaşı mı olur 😁
Verme geri vermez yoksa
Direkt kaç
Ne tür bir işsiz bu
Değil. Uzaklaş
Ne kadar ayıp
Sence normal mi tabiki normal değil
Normal değil bence
Normal değil
Normal değil
Normal değil tabiki
Hiç değil
O ne saçmalık ya 😂
Değil bence uzak dur
Değil tabikide
Değil.
Değil
borcunu ödüyorsa ver normal yani
Parasız kaldıysa ister
Hayır değl
Kanka mı flört mü
İş yeri sevdiğim bi abiydş günden güne değerini düşürüyo
Parasız erkek gereksizdir ilişkini bitir
İlişki değil. İş yerinde samimiyetimin olduğu 40 yaşında abi
O samimiyeti bırak öyleyse sana tavsiyem budur
Mesafe koydum ona rağmen bugün yine geldi dibime yemeğe çıkmadı geldi dibime. Para hazır mı dedi sende para çoktur dedi 100 gram altın diypdu 50 gramda yeter dedi
Dolandırıcı olabilir mii
Belkş
Değil tabiki
Seni seviyor kullanmaya çalışıyor
Sevmiyorr
Bana niye uzun uzun mesajlar yazıyodu ben üzüntülüyken falan mesajlar atıyodu üst üste senin yerin bende farklı vs diye ama dediği ile yaptığı tutmuyo asla
Senin bu yaştaki adamla ne işin var?
Sevgilim değil ya 40 yaşında adam iş yerinde sevdiğim bi abiydi
yaş ile ne alakası var güvenmiş istemiş
Degil