Para dedigim de evler arsalar degil.
Surekli birilerinden borc istiyor. Bir motoru bile borcla aliyor. Her ay ondan bundan para istiyor. Bulusacagimiz zaman benden para istiyor. Maasini ay sonuna kadar yettiremiyor. Acıyıp para yolluyorum. Sonra geri bana lazim oldugunda 2-3 ayda 5 bin lirayi parça parça ödeyebiliyor. Simdi de düğün yapmadan evlenelim diyor. Ya kardesim dugun meraklisi cok degilim ama neden her seyin bedavasina ya da ucuzuna tamah etme zorunlulugu dayatiliyor bana anlamiyorum.
Maasi da benjm maasimdan yuksek bu arada. Parasi ailesine gidiyor. Koskoca erkek kardesleri var eve bi faydalari yok. Onlarin sorumsuzlugunun sonucunu neden ben cekmek zorunda olayim ya iyice sogudum. Acimasiz miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer