Sevgilimden parasız olduğu için soğumam acımasızlık mı?

Para dedigim de evler arsalar degil.

Surekli birilerinden borc istiyor. Bir motoru bile borcla aliyor. Her ay ondan bundan para istiyor. Bulusacagimiz zaman benden para istiyor. Maasini ay sonuna kadar yettiremiyor. Acıyıp para yolluyorum. Sonra geri bana lazim oldugunda 2-3 ayda 5 bin lirayi parça parça ödeyebiliyor. Simdi de düğün yapmadan evlenelim diyor. Ya kardesim dugun meraklisi cok degilim ama neden her seyin bedavasina ya da ucuzuna tamah etme zorunlulugu dayatiliyor bana anlamiyorum.

Maasi da benjm maasimdan yuksek bu arada. Parasi ailesine gidiyor. Koskoca erkek kardesleri var eve bi faydalari yok. Onlarin sorumsuzlugunun sonucunu neden ben cekmek zorunda olayim ya iyice sogudum. Acimasiz miyim

Sevgilimden parasız olduğu için soğumam acımasızlık mı?
Cevapla