Sevgilim param olmadığına inanmadığı için uzak duruyor, kendimi kötü hissetmem normal mi?

Sevgilime para veremedim benden çok uzak duruyor param olmadığına inanmıyor kendimi çok kötü hissediyorum?

Sevgilim benden para istediğinde her zaman veriyordum ama şuanlık elimde para kalmadı kendime bile yok evdende alamıyorum param yokta desem inanmıyor. 1haftadır benden çok uzak duruyor mesajlarıma çok geç cevap veriyor kendimi çok suçluyorum bu durum için. Polisler onu tutuklamıştı içerdeyken bile ona sürekli bakmaya çalıştım istediği şeyler alıp götürdüm sürekli değersizim ve kendimi suçlamamı sağlıyor ne yapmalıyım😢

Sevgilim param olmadığına inanmadığı için uzak duruyor, kendimi kötü hissetmem normal mi?
Cevapla