Kredi kartından sigara alınca komisyon kesilirse bir sorun olur mu sizce?

Öncelikle hepinize iyi akşamlar diliyorum ben bir akaryakıt istasyonunun marketinde çalışıyorum bizde bugün itibariyle kredi kartından sigara alan müşterilerden 3 TL komisyon ücreti kesmemiz istendi çünkü sigaranın kârı yok pos cihazından çekince hiç bir şey kalmıyor tüm kârı banka alıyor bu yüzden patron böyle yapmamızı istedi bende bugün sigara alıp karttan geçen müşterilerden sigara başı 3 TL fazla kestim bazı müşteriler bu duruma tepki gösterdi onlara durumu anlattım ama anlamadılar. Kredi kartından sigara alınca komisyon kesilirse bir sorun olur mu sizce?

Kredi kartından sigara alınca komisyon kesilirse bir sorun olur mu sizce?
Cevapla