Sgara alırken kart komisyonu almak yasak değil mi?

Dün bir büfeden sgara alırken kartla alımda 5 tl komisyon eklediğini söyledi adam dedim yasak değil mi değil dedi almadan çıktım. Kanunen yasak olan bir şeyi yapıyor şikayet etsem ne olur?

Sgara alırken kart komisyonu almak yasak değil mi?
Cevapla