Zenginlerin ekonomiden şikayet etmesi çok saçma değil mi?

enflasyon almış başını gidiyor ekonomi yerlerde ama altında 2 araba 3 evi olanların da ekonomiden şikayetçi olması çok saçma değil mi zaten herşeye sahipsiniz daha ne istiyorsunuz
Zenginlerin ekonomiden şikayet etmesi çok saçma değil mi?
Cevapla