Orta sınıf diye bir sınıflandırma yok. Onlarla aramızda öyle büyük bi uçurum var ki... kendi hayatlarından başka hiç kimsenin hayatları umurunda degil. Samimiyetsizler bunu gülüşlerinde, sohbetlerinde hatta sohbet etmeye bile tenezzül etmediklerinde anlayabilirsiniz. Bu o kadar acı bir şey ki... Böyle karşısındaki insana karşı küçümseyici aşagılayıcı bir havaları vardır. Hayatta her şeyi yaşamalarına ragmen daha fazla yaşama istegi; çünkü insanlar tamahkardır... Zengin bir insanın evlerine gittiginizde yaşadıkları yerleri gördügünüzde böyle acı bir tebessüm belirir yüzünüzde. Ustamla birlikte Zengin bir muhite klima montajı yapmaya gittigim sırada işe başladık bir süre sonra suyumun bittigini fark ettim etrafta market olmadıgı için karşıda ki dairenin zilini çaldım. Kapıyı aynı yaşta oldugumuz, bir kız açtı üstüm başım toz, saçlarım toz içinde. Durumu anlattım market olmadıgı için suya ihtiyacımın oldugunu söylerken, kız güldü. Çok koydu be..
Sonra eve geldim. Açtım CEM KARACA; Tamirci Çıragı...
Sonra eve geldim. Açtım CEM KARACA; Tamirci Çıragı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer