Zenginler çok acımasız ve samimiyetsiz. Sizce de öyle degil mi?

Orta sınıf diye bir sınıflandırma yok. Onlarla aramızda öyle büyük bi uçurum var ki... kendi hayatlarından başka hiç kimsenin hayatları umurunda degil. Samimiyetsizler bunu gülüşlerinde, sohbetlerinde hatta sohbet etmeye bile tenezzül etmediklerinde anlayabilirsiniz. Bu o kadar acı bir şey ki... Böyle karşısındaki insana karşı küçümseyici aşagılayıcı bir havaları vardır. Hayatta her şeyi yaşamalarına ragmen daha fazla yaşama istegi; çünkü insanlar tamahkardır... Zengin bir insanın evlerine gittiginizde yaşadıkları yerleri gördügünüzde böyle acı bir tebessüm belirir yüzünüzde. Ustamla birlikte Zengin bir muhite klima montajı yapmaya gittigim sırada işe başladık bir süre sonra suyumun bittigini fark ettim etrafta market olmadıgı için karşıda ki dairenin zilini çaldım. Kapıyı aynı yaşta oldugumuz, bir kız açtı üstüm başım toz, saçlarım toz içinde. Durumu anlattım market olmadıgı için suya ihtiyacımın oldugunu söylerken, kız güldü. Çok koydu be..
Sonra eve geldim. Açtım CEM KARACA; Tamirci Çıragı...
Zenginler çok acımasız ve samimiyetsiz. Sizce de öyle degil mi?
Cevapla