Sizce nişanlım fakir olduğu için ondan ayrılmalı mıyım?

Nişanlımın maaşı asgari ücretten 10.000 lira fazla. Benim arabam olmasa da evim var ama nişanlımın evi ve arabası yok. Benim maaşım, nişanlımın maaşından 13.000 lira daha yüksek. Nişanlım lise mezunu, ben üniversite mezunuyum. Nişanlım özel sektörde çalışıyor, ben devlet memuruyum. Nişanlım köyde doğup büyümüş, ben İstanbul'da doğup büyüdüm. Ama zengin birisi değilim, orta halliyim, nişanlım da orta halli. Maddi olarak iyi olmasa da ahlak olarak iyi birisi. Sizce bütün bu sebeplerden dolayı nişanlımdan ayrılmalı mıyım?

Sizce nişanlım fakir olduğu için ondan ayrılmalı mıyım?
Cevapla