Sevgilim çok fakir diye evlenmek istemiyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 3 yıllık iliskimiz var cok güzel giden birbrimizi sevip saygi gösterdigimiz bir iliski. Ayni köylüyuz fakat ayni sehirde yaşamıyoruz beni çok seviyor ayni sekilde bene onu fskat bir meslegi yok Şu an isssiz isi yok evleri yok birikimi yok bende ona ne zaman evlenecez 3 sene oldu dedigimde durumum yok ne yapsyim mutlu olmazsin benle dedi arkadaslar böyle birini10 sene beklesemde bişey yapamaz sizce ayrilmali miyim?
Sevgilim çok fakir diye evlenmek istemiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla