Sizce ev alıp yıllarca borç altında ezilmek mi yoksa doya doya kazandığını harcamak mı mantıklı?

35 yaşında bekar bir kadınım. Evlilik düşünmüyorum. Kalbimi çarptıracak bir kişi olacağını da düşünmüyorum aslında. Ben şu çıkmazdan bir türlü çıkamıyorum. Ne kirada yaşayıp doyasıya yaşayacağım. Ne de ev alıp yıllarca eşek gibi betona para harcayacağım. Uykularım kaçtı bu konuda

Sizce ev alıp yıllarca borç altında ezilmek mi yoksa doya doya kazandığını harcamak mı mantıklı?
Cevapla