Evde nişan yapıcam fakat bir akraba diyoki niye evde yapıyosun mekan tutsana?

bide diyoki çalışıyosun paran vardır mekan tut daha güzel olur ben senin yerinde olsam öyle yapardım diyor, bende dedimki ben mekan tutmanın gereksiz olduğunu düsünüyorum evde tanıdıklar ve bazı akrabalar arkadaşlarla kücük bir organizasyon istiyorum dedim, aynı zamanda tamam calısıyorum ama her şey çok pahalı bi elbise 5-10 bin makayaj yaptırmak 5 bin organizasyon arka planları 4-5 bin falan zaten evde yapsam bile bir sürü para tutuyo bir mekan tutsam bunun 2 katı para tutucak ne gerek var hiç istemiyorum öyle bi hevesim yok dedim, sen bilirsin ama ben yerinde olsam öyle yaparım diyip duruyo

Evde nişan yapıcam fakat bir akraba diyoki niye evde yapıyosun mekan tutsana?
Cevapla