Zar zor geçiniyoruz diye boşanmak istiyorum. Evliligime haksızlık mı ediyorum?

Zar zor geçiniyoruz diye boşanmak istiyorum. Evliligime haksızlık mı ediyorum?

Zar zor geçiniyoruz diye boşanmak istiyorum. Evliligime haksızlık mı ediyorum?
Cevapla