Esim ekonomik olarak ayrımcı davranıyor. Bir erkek eşine karşı neden böyle davranır?

Gercekten sanki eşi değilde ev arkadasiyim. Yaptığı hareketleri çok garipsiyorum. Bende zaten is bakiyorum ama Şu an calismiyorum sonucta. Mesela Geçenlerde buzdolabini doldurdu sonra bana da diyor ki bunlari şahsıma ait aldım diyor. Ben sanki yicem hepsini. Aç gözlü değilim hepsi senin olsun dedim. Ya da iş çıkışı kendisi gider dışarıdan yer ya da genelde eve yemek söyler. Cebimde zaten 5 kuruşum yok. Çoğu zaman zor durumda kalıyorum ya da millete mahcup oluyorum. Temel ihtiyaçlarımi bile alamıyorum. Arkadaşlarım bulusalim birlikte vakit geçirelim diyorlar ama ben bir bahane uydurup hic gitmiyorum. Param yok cunku. Onlarda cagirmiyorlar bile artik. Yani Ne is olursa yapicam artik ama is bulamıyorum. Çok garip davranıyor. Niye böyle bilmiyorum..
Esim ekonomik olarak ayrımcı davranıyor. Bir erkek eşine karşı neden böyle davranır?
Cevapla