Kocama ekonomik anlamda güvenmiyorum. Her ay anneme 1 yarim altin versem mantikli olur mu?

Eşime ekonomik olarak güvenim yok. Ben 2 yılda biriktirdiğim maaşımla araba almış biriyim. O ise her tarafa borçlu. Böyle alismis boyle gidiyor

Her ay 1 yarim altin alip anneme vermeyi düşünüyorum. Annem benim yerime biriktirsin.

Hesapta olunca eşim o parayi istiyor çünkü.

Siz bunu yanlış anlar miydiniz

Kocama ekonomik anlamda güvenmiyorum. Her ay anneme 1 yarim altin versem mantikli olur mu?
Cevapla