Evlenebilmek için kadınlara parayı ucundan göstermek mi gerekiyor?

İlk tanışma :

Genelde otobüsle giderim.

"Ne iş yapıyorsun? " diye sorduklarında

":Fabrikada çalışıyorum" diyorum.

" Evin var mı?" diye sorunca da

" Yok" diyorum.

" Hmm" diyorlar tavana felan bakmaya başlıyorlar ve kalkıp gidiyoruz.

Halbuki ikinci görüşme olsa

" Arabayla ufak bir gezinti, fabrikada makine mühendisi olarak yönettiğim işler vb" konuşacaktık. Bir de " evlenirsek babamın dubleks evine yerleşiriz" diyecektim.

Ama genelde ikinci görüşme olmuyor.

Ben anlamadım bankaya kredi başvurusu mu yapıyoruz yoksa birini mi tanımaya gidiyoruz?

İlk görüşmede mal varlığından bahsetmeli miyim gerçekten?

Evlenebilmek için kadınlara parayı ucundan göstermek mi gerekiyor?
Cevapla