Kocam maaş kartlarımızı abisine verdi. Ailemin ihtiyacı varken onlara yardım etmek benim görevim dedi. Ne yapmalıyım?

Maaşımızı bir süre abim alacak, ek işe gireriz evimizi geçindiririz dedi. Bazen fedakarlık yapmak gerekiyor, bencil insanın cennette yeri olmaz diyor. Bana sormadan böyle bir karar almaya hakkı var mı? Ayrıca yaptığı şey doğru mu sizce?

Kocam maaş kartlarımızı abisine verdi. Ailemin ihtiyacı varken onlara yardım etmek benim görevim dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla