Kocam maaşıma el koydu ve maaş kartımı abisine verdi. Abimin daha çok ihtiyacı var yardım etmeye mecburum dedi. Ne yapmalıyım?

Benim maaşımın tamamını, kendi maaşının ise yarısını abisine bağışlıyor. Yarım maaşla kirayı, faturaları, market alışverişini yapmaya çalışıyoruz. Aileme söyledim bu durumu. Kocandır kızım yapar dediler. Ne yapmalıyım sizce?

Kocam maaşıma el koydu ve maaş kartımı abisine verdi. Abimin daha çok ihtiyacı var yardım etmeye mecburum dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla