Kocamın abisi atanamadı ve asgari ücretle özel okulda çalışıyor. Kocam destek olmak için maaş kartımı abisine verdi. İyi mi yaptı?

Kocamın abisi 4 yıllık evli ve iki bebekleri var. Kocam öz abim aile geçindiriyor asgari ücretle sefalet çekmelerine izin veremem dedi. Maaşımı kendisi alıyordu bana sormadan kartımı abisine teslim etti. Abisi çok mutlu oldu siz olmasanız ailem çok zor durumda kalırdı dedi. Kartı geri almak istiyorum ama ayıp olur diye istemeye çekiniyorum verilen hediye geri alınır mı sizce?

Kocamın abisi atanamadı ve asgari ücretle özel okulda çalışıyor. Kocam destek olmak için maaş kartımı abisine verdi. İyi mi yaptı?
Cevapla