Abim yeni evlendi ve geçim sıkıntısı yaşıyor. Ailem bankadaki birikimimi ve maaş kartımı abime vermemi istiyor. Vermeli miyim?

Bankada 500 bin kadar bir birikimim var. Devlet hastanesinde hemşireyim. Birikimini ve maaşını abine bağışla, aile evinde kal hep birlikte yaşayalım dediler. Ne kadar süreliğine maaşım onda kalacak diye sordum 2 3 sene dediler. Ne yapmalıyım sizce?

Abim yeni evlendi ve geçim sıkıntısı yaşıyor. Ailem bankadaki birikimimi ve maaş kartımı abime vermemi istiyor. Vermeli miyim?
Cevapla