Bankaların çalışanlarına satış baskısı yapması ne kadar doğru?

Sonra saçma sapan şeylerle karşılaşıyorum, adam kredi kartı istememiş, şubede çalışan müşteriye bilgi vermeden imzalatmış. Müşteri de biz güvenle hareket ettik dedi. Finansal okuryazarlık da önemli bence. Herhangi bir belgeyi okumadan imzalamamak gerekiyor.. Orada çalışan oflayip puflasa bile oku yani di mi. Ben daha 2-3 yıl öncesine kadar kredi kartı kullanmayan bir insandım. İşe girmek için hesap açmaya her gittiğimde ortada mutlaka bir kredi kartı sözleşmesi olurdu, ben de her seferinde imzalamazdım. Hatta bir kere bizim rakip bankada hesap açılırken kadın kredi kartı sözleşmesi imzalamadim diye bana zorbalık yaptı. Karşımda böyle sesini yükselterek vs konuştu. Ben daha 23 yaşındaydım, arkama yaslandım, bacak bacak üstüne attım, gülümseyerek hayır demeye devam ettim. İş arkadaşları da kadını izliyordu. Büyük ihtimalle ayağını kaydırmak için planlar yapıyorlardı 🤣

Bankaların çalışanlarına satış baskısı yapması ne kadar doğru?
Cevapla