Gerçekten bankalar da kötü acımasız kural mı var böyle bir şey varsa gerçekten kötü?

İnsanlık hali herkes geçici olarak ekonomik sıkıntı yaşayabilir anlaşılan bu resmi tefeci bankalar yani diyelim 1 bankaya sadık diğer bankadan 1 kredi kartı yapılandırma yapınca o borçlu olduğun banka kredi kartını kökten kapatıyor veya limit düşürme gibi tatsız şeyler yapıyormuş bu ne kadar doğru kredi kartı yapılandırma yapanlar veya başına gelenler var mı ödemeler düzenli olsa bile?
Gerçekten bankalar da kötü acımasız kural mı var böyle bir şey varsa gerçekten kötü?
Cevapla