Millet resmen kendine çalışan değil de köle arıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Her gün 10 12 saat çalışacak güler yüzlü eleman arıyorlar 12 saat çalışan biri nasıl güler yüzlü olabilir dalga mı geçiyorsunuz asgari ücret civarı veriyorlar bi de eleman kelimesi yasaklanmalı köle arıyoruz denmeli açık açık artık BİM bile bunlardan daha iyi

Millet resmen kendine çalışan değil de köle arıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla