Her gün 10 12 saat çalışacak güler yüzlü eleman arıyorlar 12 saat çalışan biri nasıl güler yüzlü olabilir dalga mı geçiyorsunuz asgari ücret civarı veriyorlar bi de eleman kelimesi yasaklanmalı köle arıyoruz denmeli açık açık artık BİM bile bunlardan daha iyi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
İşverenler akılsız, çalışanlarda akılsız bu ülkede. Ben doğru düzgün bir tane eleman bulamıyorum. İş çok kolay serbestsin, yüksek maaş ve hertürlü imkanı veriyorum. Çalışanımı bile zengin ediyorum. Ama bir tane eleman bulamıyorum. Piyasada hiç kimse yok. Ya patron olmuşlar, ya da yüksek maaşlı müdür falan. İş görüşmesinde hepsi aynı bin kişi geliyorsa binide aynı. Abi bana bi şans ver bak nasıl çalışıyorum. Bak nasıl kazanıyoruz falanda filan. İşe alıyoruz elinde telefonda ya instagram tiktok takılıyor ya da kızlara sarıyor. Sonra hem vaktimiz hem paramız gidiyor. Bir tane eleman yok hepsi beyinsiz
08 Yorumla- 11 ay
Sonra ağlamayın biz kölemiyiz diye. Evet bal gibide kölesiniz. Çünkü vasfınız yok, aklınız yok, zekanız yok, yeteneğiniz yok, konuşmayı bilmezsiniz yokta yok... Ama öyle böyle yok değil. Sonra neden iş yok. İş var ama sizde beyin yok. Az bile yapıyorlar sizin gibi vasıfsızlara. Beter olun
Soran11 ayçok kolay dedğin işi merak ettim kesin milleti köle gibi çalıştırıyorsundur sen de adam instagrama boşuna bakmıyor kafa dağıtmak için bakıyordur artık nasıl sıkıyorsan çalışanları
- 11 ay
Hako denen kiside erefsiz cikti Allah islah etsin bunlari
- 11 ay
@Berat06905 uydurma be. Ne erefsizi benden kral adam bulamazsın
- 11 ay
Yorumunu gördüm çok uyuzuma gitti
Bu ülkede vasfı olan insanlar bile çaresizlikten kölelik dediğimiz işlerde çalışıyor
Ben şahsen küçüklüğümden beri hobi olarak animasyon yapan biri yeri gelmiş kanallara çizgi filmler yaptım o kadar tecrübem var bu sektörde ama gel gelelim şu an bulunduğum durum hak ettiğim şey değil
Haberlerde görmüyor musunuz öğretmenlik okumuş ve atanamamış o yüzden özel sektörde öğretmenlik yapanların hallerini bu bir örnek
Eğer sadece senin bahsettiğin o karakterlere ise sözün sorun yok ama genelleme yaptın gibi geldi bana - 11 ay
@AtarsızGenç hayır genelleme yapmıyorum. Bahsettiğim karakterlere lafım. Hem vasfı yok hemde kölemiyim diyor. Evet kölesin işte. Hem akılsız hem ahlaksız hemde yakınıyor
- 11 ay
@AtarsızGenç a101 de çalışıpta dahi olanlar bile var bu ülkede. Mesele akıl zekada değil. Ben sizi anlıyorum sistemden yakınıyorsunuz. Ama birde beni anlasanız ne güzel olacak işte.
En İyi Cevaplar
- Para & Ekonomi konusunda 580 cevap paylaştı.
11 ayDün Mc Donalds'ta bir gençle sohbetim oldu. Asgari ücret aliyoruz abi dedi. Bayağı şaşırdım doğrusu daha yüksek veriyorlar saniyordum. Bildiğin her yer asgari ücret olmuş. Gençlerin işi gerçekten zor hadi biz yine şansımız döndü de kamuda çalışıyoruz. Özel sektörde iyi kazanan firmaların işçisini tabanda çalıştırması üzücü.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ay12 saat artı gidiş geliş erken kalkmalar derken 15 saati çöpe atıyorsun zaten bir iş için.
O yüzden finansal okur yazarlık önemli mesela her adımda bunu planlamak lazım emekli olmayı beklemek ve ülkemize göre pekte yeterli olmayan maaş için değil emlak peşinde koşmak lazım emlak zengini kaynıyor ortalık zaten00 Yorumla
Kesinlikle öyle. Bir de al haydi al cebine koy der gibi maaş veriyorlar. Ufak at da kuşlar yesin diyorlar ya o maaşı kuşlara versen yemeye tenezzül bile etmezler, o kadar az. Bu maaşla tüm gün gülerek çalış diyorlar
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten durum moral bozucu olabiliyor. 12 saat çalışıp güler yüz beklemek, hele bir de bunun karşılığında asgari ücret teklif edilmesi hiç adil gelmiyor. Şunu unutmamalısın, senin emeğin değerli ve hak ettiğin şeyler var. Kendine uygun, daha insani koşullar sunabilecek işler aramaya devam et. Sabırlı ol ve asla pes etme! Hayallerine ulaşabilmen dileğiyle ✨💪
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
63Cevap
11 ayÜniversitedeyken bir ilan görmüştüm.
- 18 yaşında (tercihen 5 yıl tecrübeli)
- En az 4 dil bilen (türkçe, ingilizce, almanca, lehçe)
- İnşaat mühendisliği bölümünden en az 3 ortalamayla mezun olmuş,
- Mesleğiyle ilgili tüm bilgisayar programlarına hakim,
- Gerektiğinde çay servisi yapabilecek güleryüzlü çalışma arkadaşı arıyoruz.
Şimdi 18 yaşında 5 yıllık mühendislik tecrübesi nasıl oluyor onu geçtim, 4 dil bilsem 4 farklı dilde senden çay isterim lan hayırdır. O kadar donanımlı olup bir de çay servisi mi yapacağım? İnsancıl biriyim, gerekirse şantiyede amelelik yaparım ama bu kadar kalifi eleman arayan birine çay servisi yapmam. İnsanın azıcık onuru olur.60 Yorumla
11 aySizi tebrik ediyorum ve sonuna kadar hak veriyorum. Millet kendine çalışan değil resmen köle arıyor. Her gün asgari ücrete 10 - 12 saat çalışan biri nasıl güler yüzlü olabilir , dalga mı geçiyorsunuz sözlerinize yürekten katılıyor , siteminize hak veriyorum.
20 Yorumla
11 ayKesinlikle katılıyorum. Müşteriye karşı sürekli Güleryüz beklenmesi de saçmalık. Benim duygularım var yani. Belki modum düştü.. bir kere yöneticim müşteriye şirinlik yapamayacaksan o an izin al dinlen falan dedi.. benim işim müşteriye şirinlik yapmak değil dedim. Ben orada müşterinin işlemini yapıyorsam doğru şekilde bu yeterli olmalı.
10 Yorumla
11 ay8 saat calisirken ebem öpülüyo yeri gelince tersliyorun 10 12 saatte insan ölür ve bunu ömrü boyunca emekli olana kadar yapan insanlar var mecburiyetleri olan yasi gelse bile giki cikmayan isten olurum diye susan onlarca insan hepsini Allah bildigi gibi etsin bizi buna reva gorenler bunlari düşündükce su sahne gelir aklima
https://www.youtube.com/embed/eNbU-iY_9es00 Yorumla
11 ayBimde köle gibi çalıştırıyor görüyorum
Sabah 5.6 da ise giden görüyorum 10.12 saat çalışan diyor lar diksiyonu düzgün saatin de gelip gidicek diyorlar flen verdıklerı 22 .35 arası maaş
Bizim kadınlar akşam 10 da başlıyor sabah 5 de çıkıyor lar günlük.3.4.5 bın alıyor lar oturuyorlar bisey de yapmıyor lar
Ben bodygardım rahat isim akşam 10 sabah 5 mesaim oyle az veren sacma cafe restorant tekstil fabrika larda da çalışmam 35 asaga maaşa çalışmayın00 Yorumla
11 ayYoutube da cihat e. çiçek adlı bir dede var. Sevimli sempatik bir adam. Reklam vs yapmıyorum hayat tecrübelerini anlatıyor ekonomiyle ilgili. Her sabah traşını olup erkenden günün önemli konularıyla yayın yapıyor. Mutlaka düzenli izlemeni tavsiye ederim bakış açın değişir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ay10-12 saat için 32 bin lira maaş verirlerse anca olur onun haricinde asla çalışmam öyle yerlerde hem gençliğimi vereceğim onlara ki sanki çok umurlarında ama hem de o kadar çalışayım stres biriktireyim rüyalarında görürler bence herkesin böyle yapması lazım 8 saat çalışma yeterlidir aslında biraz daha fazla para için bile 12 saate gerek zaten yaşadığımız coğrafya çok stresli çok kötü.
11 Yorumla
Cevap sahibi11 ayGerek yok*
11 ayTürkiye de genç nüfus neden azalmali... bu işte o ilana bile binlerce genç başvuracak... özel sektöre dur diyen ne hükümet ne muhalefet ne sendika var zaten dur desen millet dediğim gibi iş olsun da ne olursa olsun diye bu ilanlara basvuracak
10 Yorumla5 gün, haftada toplam 40 saat çalışma ile 6 aydır eleman bulamıyorum. Aynanın diğer yüzüde göründüğü gibi değil emin olun hemde makul ücretle eleman arıyor olmama rağmen (endüstri mühendisi, insan kaynakları uzmanı, tornacı - kaynakçı)
08 Yorumla- 11 ay
Hangi firma ve iş ne?
- 11 ay
Uluslararası Ticaret mezunuyum. Biz de iş bulamıyoruz ya 🥺 Gerçi ben şimdilik yüksek lisansa hazırlık yapıyorum
- 11 ay
İngilizce ve Arapça öğreniyorum. Ama Arapça çok ileri değil
- 11 ay
Evet Ankara 'da yaşıyorum ama şimdi yüksek lisans mulakatim var. Eğer mülakat olumsuz olursa öyle çalışmak isterim. Hem çalışıp hem de Arapça öğrenmek istiyorum
- Para & Ekonomi konusunda 476 cevap paylaştı.
11 ayBİM Türkiye'deki birçok firmadan daha iyi bunu inanarak söylüyorum insanlar burun kıvırıyor BİM'e fakat çalışan elemanlara bakın kolay kolay kimse ayrılmıyor oradan işe giren uzun süre aynı yerde çalışıyor görüyorum çünkü kasiyerleri
00 Yorumla Bende bunu yaşıyorum iş yok dün temizlik işine girdim kaçtım oradan öğlene kadar dayandım her işte sorun oluyor yemek desen vermiyorlar doğru düzgün yol karşılamıyor maaş asgari çok az aşırı yoğun tempoda çalış istiyorlar 12 saat çalıştırıyorlar hiçbirseye zaman kalmıyor hayatın sadece iş olsun istiyorlar
10 Yorumla
u 11 ayMerhaba, evet piyasada maalesef genel olarak böyle bir durum var ve o yüzden çoğu kişi ev genci oldu zaten. Umarım bu artık bir yerde son bulur ya da en azından azalır diyelim.
00 Yorumla
11 ayo kadar haklisinki bide havalara giriyolar köle gibi calistiriyolar onda bile hakkini zoe veriyolar devletin pasifligi calisani korumasi gerekir calisan olmazsa isyerleri batar
00 Yorumla
11 ayBİM degil de BİM'in marleti file cidden işck olarak calisilacak en iyi yer bu arada. Fazla calismazsin. Molani kullanirsin. Asgariden epey fazla verir, bayramda seyranda yardim da verir, kasa acigini pek kesmez, fazla is yapmazsin herkesin kendi bolumu olur oraya bakarsin
00 YorumlaEvet. İnsanların paraya ihtiyaçları oluşunu kullanıyorlar maalesef. Belli bir görev tanımıyla seni işe alıyor. Senin işin dışında başka ne iş varsa yaptırıyor.
00 Yorumla
11 ayİç sesim olmuşsun👏👏
.. Birde genç arayan var 17 25 yas arası diye. Pedefili misin o c diyesim geliyor10 YorumlaE zaten kölelik kalkmadı ki modern kölelik var sen çalışacaksın köle olarak seni çalıştıran sefa sürecek kral olarak
11 Yorumla
11 ayBen yoruluyorum çalışmıyorum Daha Çok evde dinlenerek yatarak yemek yapıp yiyerek geçirmeyi seviyorum parttime islerde güzel bence
00 YorumlaSonra biraz somurtunca niye böyle yapıyor bu vs vs
Bu kadar dayandıgima şükret demeli garson da işte mecbur çalışıyor00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayKesinlikle haklı bir isyan. İnsanlar iş değil, sömürü düzeni kurmaya çalışıyor. Uzun saatler, düşük maaş, üstüne bir de “güler yüzlü ol” beklentisi… Gerçekçi değil. Emek kıymet görmeli, çalışanın da insanca yaşam hakkı olmalı.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 524 cevap paylaştı.
11 ayBaşkasının yanında çalışmak yerine bir kaç koyun al birde inek ve çobanlık yap Çok daha iyi geçinir çok daha iyi beslenirsin 👍
00 Yorumla
11 ayBazi firmalar üç kişinin yapacağı işi bir kişiye yaptırmak istiyor bizde iş vereniz okadar iş yüklerseniz elmadan randıman almazsınız
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 303 cevap paylaştı. Kesinlikle, Bugün kurumsal herhangi bir market esnaflardan daha iyi şartlarda çalıştırıyor. Esnaf yerinde çalışan hayatından şikayetçi olmasın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayKesinlikle kölelik. Ben mezun olduktan sonra alanında iş olmadigi için satış danışmanı olarak çalıştım Gratis CarrefourSA BİM Migros hepsi birbirinden beter. Kıyafet mağazalarında da bu magazalarda da satış baskısı karşılığı üç kuruş para veriyorlar. Bimde bölge birincisi yaptım magazayi yatan prim 800 TL. Gençlere tavsiye tr den gidin burada iyilik yapın ülkeye kötülük bulursunuz en azından yurtdışında yaparsanız karşılığını verirler. Elin gavuru bizden daha ahlaklı bu konuda.
10 YorumlaBu ülkede para kazanmak ya sahtekarlıktan ya da illegal işlerden geçiyor
00 Yorumla
11 ayBunda çok haklısın ben yanımdaki çalışanımın saati arttıkça üzerine ekliyorum ki hak geçmesin..
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 670 cevap paylaştı.
11 ayMaalesef öyle çok vicdansızlar hak yemeye korkmuyorlar
00 Yorumla Hayat sadece çalışmakla geçmemeli , çalışıp bütün enerjin işyerinde bitmemeli
00 Yorumla
11 ayO zaman ne yapıp edip kimseye köle olmayacaksın.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 396 cevap paylaştı. Ornek verdigin 3 harfliler zaten 12 saat calisma sisteminin baslangicidir. 09 00 21 00
00 Yorumla
11 ayNe işveren bu kafayla personel bulabilir. Ne de insanlar bu fiyata kölelik yapar
00 Yorumla12 saat , güler yüzlü, az maaşlı köle? Ayıp olmasa patronun yüzüne tükürürüm.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 ayÇalışmak para kazanmak maalesef böyle bir şey dır..
00 Yorumla O sırada ofiste Ricky Martin açıp çalışanlarıma kalkın sıkıldık dans edelim diyen ben 😐
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 346 cevap paylaştı.
11 ayBizim ülkede elemanlar İsveç çakısı gibi her fonksiyonu yerine getirsin isteniyor
00 Yorumla
11 ay10-12 saat çalışıp emeğinin parasını alsa sorun olmazdı ama o da yoka
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aynen simdi tüm çalışan köle kimse hakettini alamıyor
00 Yorumla
11 ayİşini seversen olursun işini sevmiyor olabilir misin ya da değeri kadar ücret mi ödenmiyor
00 YorumlaYiyecek içecek sektörüne girin. Karşılama hostesi bile 6 saat 1000tl den az almıyor
01 YorumlaÖzel sektör canını almadan para vermez onun olayı o
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 365 cevap paylaştı.
11 ayİşçi dediğin zaten köledir. Sadece adı değişti. Hatta ortaçağ kölelerinden daha kötü durumda.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)11 ayEvet kesinlikle öyle özellikle MC d. burgerk. Gibi yerlerde asla çalışılmaz insanların emeğiyle dalga geçiliyor resmen.
018 Yorumla- 11 ay
Verdıklerı para üç kuruş 35 maaş asaga veren yerlerde calısmayın
Cevap sahibi11 ay@zarganasara evet doğru söylüyorsun ben bazen asgari ücrete razı geliyordum sırf evde oturmayım diye ama evde oturmak bile üç kuruşa çalışmaktan daha mantıklı
- 11 ay
12 saat çalıştırıyor lar yavrum 30 bin TL ye
Sabah işten geliyorum 5.6 da ise giden var o nedir aldıkları para da değmiyor günleri oluyor izin günü 1 gün ondada yatıyor lar evde karı sını cocugunu gezdirmeye çıkaramıyor lar yorgunluktan karısıyla bile izin günü yatamıyor lar is veren ler kullanıyor
Ben barda bodygardım akşam 10 sabah 5 de çıkarım maaşım iyi bizim kadınlar da aynı saat gelip calısıyor iyi günlük 5 bin TL alıyor - 11 ay
Sizin yaş kaç hanım efendi
Cevap sahibi11 ay@zarganasara 9 saat bile olsa yolla birlikte 12 saat sürüyor ve asgari ücrete çalışmak çok saçma gerçekten evde oturmak bile daha mantıklı. Sacma sapan bir paraya aldığından çok harcama yapmıyorsun en azından.29 yaşındaym
Cevap sahibi11 aySizin ücret dhaa iyi bende biraz saflık vardı iyi niyetten yüksek ücretli işleri çevirmek. Patron kısmını düşünmekte tam bir m*llk 😂 ölsek umurlarnda olmayacak insanlar için. Bir dhaa asla iyi niyetli olmuycam
- 11 ay
Bizim is bodygardlık rahat arada kavga çıkar dover atarız
Bizim kadınlarda oturup iyiyor içiyor sabah 3.5 cebe koyup gidiyorlar
- 11 ay
Diyelim ise 7 de başlıcan 5 de yola çıkan lar var
- 11 ay
Bana yazarmısın müsait sen
- 11 ay
İs verenler kullanıyor insanları bizim mekan oyle degil rahat
Cevap sahibi11 ay@zarganasara bodygard mi o kadınlar da
Cevap sahibi11 ay@zarganasara bende 2-3 saat yol gidiyordum ama değmiycek bir iş için asla o yol gidilmez
Cevap sahibi11 ayTakip ettm
- 11 ay
Bende istek atım sen bana yaz ben yeniyim mesaj atamıyorum
- 11 ay
Takip attım
- 11 ay
Kadınlar bodygard degil kadın dan bodygard olmaz
- 11 ay
O saatlerde ise gidilmez
- 11 ay
Yaz bana
Gizli Üye(25-29)11 ayNerde çalışıyon ki, BİM emin ol diğer marketlerden daha kötü her işe koşturmak zorunda kalıyon
01 Yorumla
Soran11 ayEsnafın yanında çalışmaktan iyidir
Gizli Üye(36-45)11 ayBurası Türkiye, hayata yeni uyanıyorsun anlaşılan günaydın
00 Yorumlaşunu biliyorlar, bu yapmasa başkası yapar, çünkü nüfus çok, isdihtam az.
insanlar çalışmak için ucuz iş gücü olmak zorunda kalıyor.
00 Yorumla
11 ayEleman bile profesyonel dilde yanlış bir tabir
00 YorumlaModern Köleyiz zaten bunu kabullenmekte fayda var
00 YorumlaBizde de durumlar aynı 12 saat çalış birde memnuniyet sıfır daha çok istiyorlar
00 Yorumla
11 ay12 saat değildir. Günlük 7.5 8 saat. Diğer türlü mesai oluyor.
01 Yorumla- 11 ay
Kinse çalışmasın buralarda o zaman maaş artar.
11 ayÇalışan kalmadı artık. Modern kölelersiniz.
10 Yorumla
11 ayAynen görüşlerinize katılıyorum
00 Yorumla
11 aykurumsal yerler daha iyi olur
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,9b cevap paylaştı.
11 ayYeni Çin sistemine hoş geldiniz zaten.
00 Yorumla Ne köleye ne de birine ihtiyacım var 😅
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 ayKesinlikle öyle. Sana uymayanı tercih etme.
00 Yorumla
11 ayPiramite taş çekmekten iyi en azından.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 356 cevap paylaştı. Kendine çalışmak en güzeli
02 Yorumla- 11 ay
Ne ıs yapıyorsun yavrum
11 ayÇünkü turkiyede oyle
00 YorumlaDayan, sabırlı ol.
00 Yorumla
11 ayHelal olsun konuş be 😂😂
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Millet resmen kendine çalışan değil de köle arıyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer