AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Olur. Neden olmasın. Millet asgari ücretle 3 çocuk bakıyor kirada.
Asgari ücrete 3 çocuk yapıp yaşayan zaten ölmüş
Katılıyorum. Ama maalesef ki hayatın gerçeği bu.
Sen de calisiyorsun ve bayaa maas birikiyor.
İkiniz de calistiginiz donemde her ay kenara 20-25 bin koyun.
Bebegin olur ve bir sure calisamazsan orada birikenden bir sure harcarsiniz
Özel de çalışanların garantisi zaten olmuyor ben de özel sektöre çalışıyordum şirket ülkeden çekilince işsiz kaldı onlarca kişi bu ülke de politikalar bürokrasiler rezalet.
Eğer erkeği yalnızca aldığı maaşa indirgersen hayır olmaz.
Fakirliğin bir tık üstünde kıt kanaat yaşayabilirsiniz
Anadolu bölgesinde yeter İstanbul'da zar zor kıt kanaat geçinirsiniz
Yaşadığın bölge önemli Çorum'a gel mis gibi yaşa helede ilçelerinde en zenginlerden olursun
Bende böyle biriyle tanıştım. Evi arabası vs yok. Sadece 40 bin maaşı var. Babasına güveniyordu. Babamın arabası var vs amcasının evinde oturabilir mişiz. Başta olur dedim ya çok takmadım bende çalışırdım geçinirdik ama onun maaşını arttırma yükselme gibi hedefleri yoktu hayalleri yoktu. Babasının parasına güveniyordu sadece onun malına. Bence 40 bin maaş alanla olmaz. Çok yokluk çekersiniz
Ev kira değilse olur ama ev kiraysa tek maaşla zor.
Tek maaşla zorlaya bilir ama iki maaş ile dönemsel yapılan yatırımlar ile mümkün
fare gibi cocuk doğurmaya calismazsaniz hemen, sizden cok guzel kari koca olur.
Tek senin nakitin var mı yok mu diye ilgilenirse ne buldun onda ozaman?
Yaşadığın şehre ve karşındaki insanın mesleğine göre değişir bence. Eğer büyük bir şehirdeysen İstanbul gibi zorlanman olası ama seninde çalışıyor olman avantaj tabiki birde mesleği önemli alelade gelip geçici bir iş mi yoksa kendini geliştirip yükseleceği bir iş mi? (Zanaat gibi ya da eğitim aldığı bir iş mi ) ve bunlara ek olarak en önemli etken senin ona olan sevgin maddi bir zorlukla karşı karşıya gelse tolere edebilir misin?
Bende biraz fazlasını alıyorum ve evlenmek istiyorum çünkü inanıyorum ki iki taraf sevgi dolu olursa her şeyi hallederlerr..
Küçük şehirde yaşıyorsanız olur bence İstanbul gibi büyük şehir de yaşıyorsanız yetmez bence
Ekonomi zor o parayla böyle bir iş daha zor
#Hükümdar
Çok zor be güzel kardeşim. Sen 40 bin bile alamazsın en 20 kira zor dostum zor
Evleniyon mu satın mı alınıyorsun. Evlilik böyle bişey değil
Bunların hepsinde fiyat etiketi var bu zamanda. Mesela aylık 100.000 geliri olan bunu alsın ne yapsın? Aylık 65.000 alıyorum. Evimde arabam da var. Özel sektörden biri ve aylığı 50.000 den aşağı olan biriyle asla evlenmem bende.
Çok zor ama imkansız değil evi sen idare edeceksin
Ikiniz calisirsaniz İstanbul'da gecinirsiniz ama kisitli bir yasanti olur bu biyerden baslamak lazim ama
Yeter de artar merak etme aşk ve sevgi varsa bence bir sorun olmaz
40 bine iyi gelir diyenler şaka misiniz ben zengin olduğumu ogrendim sayenizde
40 bin? :D :D Dostum az biraz hesap yapsan sende yetmeyeceğini anlarsın :D
aşk sevgi olsa bile yaşamak zor demissinde sizde aşk sevginin gramı yokki olsa bu soruyu sormazdın en iyisimi evlenip adamın günahina girme parası daha çok olan biriyle evlen
Helal be 👍
Sende 40 alırsan yeter niye yetmesin. Hayat müşterek sonuçta.
Eğer maaşla olsaydı evlilikler zenginler boşanmazdı…
Yaşadığın şehire bağlı İstanbul'da pek mümkün değil ama Ankara 'da bana kalırsa durum tam tersi. Ankara 'da 40binle ortalama standartlara sahipsen hayli hayli gecinilir ama İstanbul da öyle değil
Yaşam kalitesi istersen olmaz tabi bende memurum halden anlarım
Para çözülür ya bence bunu bu kadar dert eden insanlar gitsin dubaide ki zengin arapların bo#kunu yesin ki yapıyorlar da 😀😀😀
Sakın haa,40 bin maaşı olması tamam yeter belki ama evi arabası olması şartıyla, yoksaki asla Girme bu yola
Yani büyükşehirde yaşıyorsanız eviniz kiraysa onun maaşı zaten kiraya doğalgaz elektriğe gidicek direkt
geriye pek bi şey kalmaz gibi ama tabiki yaşam standartalrkn çok da yüksek dğeilse sorun yaşamassın çok
Bende 40 alıyorum hiç bir kötü alışkanlığım yok para bana yetiyor artıyorda sende çalışırsan sırtınız yere gelmez
Vallaha kusura bakma bacım senle insan mutlu olmaz parayı sıkıntı ediceksen calisiyomussun geçinir gidersiniz para için evleniyosun zaten evlenme karartma insanın hayatini sizin gibi kadınlardan çok çekiyoruz maalesef
Bence sen doğru kişiyi bulmaya bak saçmalık yani 100 bin alsa nolucak huzur olmadıktan sonra
Diyorsun da İstanbul gibi bir yerde geçim sıkıntısı çeksek çok kötü
Benim demek istediğimi umarım anladin ama iki kişi eğer uygun bir plan yaparsa hem kadın hem erkek bireylerden fedakarlık ederek ilerlerse ben çok geçim sıkıntısı olucagini sanmam tamamen kişilere bağlı tabi sen bilirsin
Karşılıklı bir çaba gerekiyor
Evet yani bu parası çok olsa da aynı şekilde kişilerin çabasına ozverisine kalıyor eğer yoksa zaten hiç gerek yok
Bu devirde 40 bin lira çok az. Bekar birisi bile zor geçinir ama sen bilirsin sende çalışırsan idare edebilir
T. akıpp atar mısın lütfen
Şimdiden teşekkürler 😎👍
@Hassas_Dokunuşlar neden?
Nedenini dicem
Regl sorun vardı ya az önce onla alakali
40 ın yarısının daha azına çalışanlar var onlar napsın peki?
Benim eşimin maaşı 65 bin ben 100 bin kazanıyorum ama hep eşimin geliri benim için daha önemli onu çok seviyorum sende doğru bir kadınsan kendi paranı kazan boş yapma
Ne iş yapıyorsunuz siz
100 bin şu an para değil bir yerde müdürdür alır şu an inşaatta ameleler 75 alıyor
Eşim memur. Ben online kazanıyorum evde yayın yaparak
Ben çalışmadan kazanıyorum evde oturarak ne amele ne müdürüm bandırmalıfrkn
İnşaatta amele sıcağın altında zor para kazanıyor ama yayında rahat evindesin
O zaman evlenme kanka daha zengini bu o seni napsın kullanıp atar
Para odaklı düşünmeniz başka özelliklerini gözden kaçırmanıza sebep olabilir. Önceliğiniz başka şeyler olsun. Umuyorum ki olduğundan daha çok mutlu olursunuz o zaman.
40 bin şöyle olur ev kirada mı kora degilse kredi borcu olmazsa cok iyi yeterli
Kiralar kaç para ortalama ikinizde kirada mı yaşıyorsunuz
Afedersin de ne bekliyorsun asgari ücretin 22 bin olduğu yerde?
Bilmem. Evlilik düşünüyorum desem yalan olur. Zevkimi yaşamak istiyorum. Ortam da çok takılan Kadın var. Ortama giriyorum. Bakarız ama evlilik asla.
Ben kırşehirde geçinemiyorum 44360 tl maaş ile evkira alkolde kullanıyorum 2 çocuk babasıyım kendi eviniz olur ya da orta kiralık eviniz olursa harcamanıza baglı ayı cıkarırsınız
abartacak kadar kötü değil ama az. ev kira olmasa iyiymiş
Kira falan derken yetmez ama kira derdi yoksa geçinilebilir. Durumdan rahatsızsan sende çalış
yeter vs diyenler neyin kafasını yaşıyor. 40 bin hiç bir şeye yetmez.
Yani yeni ev kiraları istda 20 den aşağı ev yok
Merhaba branşınız nedir hocam. Devlete atanmayı düşünüyor musunuz
Atanmak var elbette şu an için öyle değil diye sordum
Allah var gam yok. Allah'a hakkıyla. kulluk eder ve kanaatkar olursanız bu iş olur. Şimdiden hayırlı olsun.
Adam gibi biri çıkıpta dememiş. Bu adam memur değil 40 alıyor. Gayet güzel önemli olan bağlılıktir her şekilde para gelir demiyor kimse.
2 kişi ayrı ayrı yaşayacağına evlenip birlikte yaşamak daha ekonomik olur. Kafa yapısı uyması önemli asıl...
Ben 30 bin alıyorum sıfır 3 artı bir dairemide aldım arabamida aldim adam gibi idareli kullanırsanız olur
bu maaşla geçinen milyonlarca insan var anlaşırsanız neden olmasın
Abla bizim fabrikada 22k calısıyo evleniyor sen ne yaptın ahahahahah
Gecekondu da mı oturuyor
Bilmiyorum ama zor ya gerçekten hadi ben evli değilim borcum yok şeyim yok onlar evleniyo cocuk olcak şey olcak
Zor ya gerçekten zor
Yeterli bence ama ama ekstra ödemeler olursa bilinmez
85 ben alıyorum hatun memur 45 ordan geliyor gecinemiyoruz İstanbul'da
İstanbul'da geçinemezsiniz zaten
@latidaas kesinlikle çok zor okul servis kreş...
İstanbul da iki kişi zor. Ortalama-fukara hayatına benzer.
40 binle kendine mi bakacak ailesine mi gercekçi olun ya
Yaşadığınız ve yaşayacağınız ile göre değişir ama neden olmasın
Arabası olup evi olmaması çok saçma. Araba ceptekini yiyor
Sonradan görme değilsen ve hayatın zorluğunu da biliyorsan olur neden olmasın?