AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Dünya'da mekan Ahirette iman demişler.. Hayırlı olsun... Bence çok doğru bir iş yapmışsınız. Zaman içerisinde nasılsa ödenip bitecek borcu.
Hayırlı olsun
Teşekkur ederim
Bu borç nasıl bitecek awk diye düşünüyordum aldığımda
Benim maaşimdan çok ödemem var ama kiraya verince rahatlarim
Kiracı yüzünden ev satmışlığım var umarım sorun yaşamazsınız kiracıyla
Insallah yaşamam
Hayırlı uğurlu olsun güle güle otur.
Amin teşekkur ederjm
Tarifsiz duygulardandır. Rabbim herkese nasip etsin 🙏
Amin
Hayırlı uğurlu olsun güle güle oturasın
Amin teşekkur ederim. Allah size de nasip etsin
Amin inşallah 🥰
Hayırlı olsun güle güle oturun
Amin teşekkür ederim
Evet mutlu oluyor insan, hayırlı olsun inşallah
Amin teşekkur ederim. Allah size de nasip etsin
benım 4 tane evım var
Maşallah miras mi?
hayır kendım calısarak aldım
Ne iş yapiyorsun ki?
oto tamir servisim var
Zaten onlar kaldiriyo parayi. Hiç şaşirmadim. Bizim de bir akraba var senle meslektaş, birsüru daire aldi, BİM bile onun kiracisi.
ben hakkıyla calısıyorum, dıgerlerı gıbı az ıse cok para almıyorum, sabah sekız de baslıyorum gece 2 de bıtırıyorum bazen
Hakkıyla çalışıp fazla para almayan kimseyi kandirmayan dürüst esnafı Allah mükafatlandirsın
amin
Mala mülke önem vermiyorum benlik değil öyle şeyler
Hayırlı olsun evin
Neye önem veriyorsun?
Teşekkür ederim. Hayatta maddi yatirim da önemli bence. Para maalesef hayatımıza çok etki ediyor
Çok mu zenginsin? Yoksa Bohem hayatı mı seçtin?
Fakir yorumu bunlar beee 😂😂 boş
🧿Sağlıklı günlerde otur💯
Teşekkür ederim
Oooo hayırlı uğurlu olsun 😊😊
"Ev" lendin yani öyle mi?
Darısı evsizlerin başına diyelim o zaman =))
Seneye almayı düşünüyorum ama eve ihtiyacım yok. . Çünkü ev yüzü pek görmüyorum hayırlı olsun bu arada
Bu ev fiyatları niye milyon değerinde ya, bu fiyatlar niye hiç düşmüyor, işin yoksa ömür boyu kredi öde dur. Çok zor.
Şimdi şanslı kocan gelip o evde seninle beleşe yaşayacak
Görücü usulü taniştiracakları adam için evi barkı var mı diye sormuştum. Adam beni paracı sanmiş buluştuk ağzına geleni söyledi ben de ters konuştum. Görüşme bitti 😂 evsiz adami niye alip bakayim. Erkek adam kadının bir tık üstü olur
Yani birde alıp iç güveysi yapsaydın oldu olucak nerdeyse kabul ediyormuşsun😂😂
Yok adamin mali mülkü varmiş , bir şirkette yönetimde çalışıyormuş ama kibirli biri çıktı. Ileri geri konuşunca ben de ağzinin payini verdim. Aklinca beni utandirip küçük düşürmeye çalisti
Öyle yaptıktan sonra malı mülkü çıksa neye yarar zaten malı vardır kafası sıkıntılıdır kafa normaldir parası yoktur bir türlü denk gelmez 😅😅
bu zamanda en doğru hamleyi yapmışsın aferim sana ev mühim çünki
Hayırlı olsun, kendini almış gibi rahatladım sanki 😀
Peki kac tl ye aldin evi anlamadim. Ne isinde calistin ve nereden aldin sehir olarak.
Yaş kaç evlenmez misin benle benim de evim var birinde oturalım birini kiraya verelim hadi 😂
Hadi hayırlı olsun yatırım yapmadım henüz
Henüz alamadım ama senin için mutluyum <3
Tebrik ederim, güle güle kullan.
Tebrikler 👏👌🤝👍
Hayırlı olsun
Hayırlı uğurlu olsun güle güle oturun
Hayıtlı olsun inşallah. Kaç yaşında aldınız?
Bu devirde kredi ile ev almak büyük cesaret
Senin adına çok sevindim
güle güle kullan
Teşekkur ederjm
Hayırlı oturmalar olsun 🙂
Amin teşekkur ederim
Hayırlı olsun 🥰
Amin teşekkur ederim. Allah size de nasip etsin
Amin teşekkürler 🙏🏻🙏🏻
Serbestlik
Artik kendi evinde istedigin gibi yaşayabiliyorsun aileden uzak huzur vb..
Bence güzel bir his ev sana ait sonuçta artık kira derdi falan yok tek sorun aidat ve faturalar.
Hayırlı olsun
Teşekkur ederim
Hayırlı olsun ne güzel
Teşrkkür ederim
Hayırlı olsun
Teşekkür ederim
Hayır olsun
Teşekkür ederim
Ben çok uzun zaman önce almıştım
Oturmak için mi kiralamak için mi?
İlki oturmak için diğerleri kira
Ben galiba artik arsa alirim
uzun vadede mantıklı olan
1400 bin ne ya 😂 beynimi yaktın
Bol sifir sevmiyom 😂
Kiradan kurtuldugum için sevinmiştim.
Geri kalanı nasıl biriktirdin
15 yıldir çalışıyorum. Hep altin alip banka kasasinda biriktiriyorum. Aile evindeyim kira ödemiyorum. Hiç yurt dışına çıkmadım. Arabam yok. Evim işyerine yakin yürüyerek gidiyorum. Öğlen yemeğimi kahvaltimi yanimda götürüyorum. Millet devamli alışveriş yapiyor bir giydiğini bir daha giymiyor. Ben sezon sonundan birkac parça alişveriş yapiyorum. Mesela hiç iphone telefonum olmadi.
Altin hizli yükseldiği için iyi birikti.
Ticket vermiyorlar mi
Çok mantıklı yapmışsın
Maşallah herkesin evi arsasi ciftligi var sallamak serbest nasıl olsa 😃Türkiye de fakir kimse yok demek ki🤭
Güzel bir Duygu heyecandan uyuyamamistim
Bende hiç olmadı, biraz korku vardi ev sahibi vazgeçer mi diye
Elin kötü evlerinde curuduk rutubet nem hastalık ama ev 0 olunca rahatladık aslında borç her türlü ödenir
Haklisin
Ben alamam artık geçti o
Alirsin dua et olumlu konuş
İlk seferden sonra farklı hissetmeyeceksin
Senin kaçinci?😂
Ne önemi var 🙂
Ben hâlâ aile evinde Sürünüyorum
Papatyaları sever misin
Neden
18 yaş için çok normal 😂 ben o yaştayken hayal bile edemiyordum
20 yim 😂
Olsun o da küçük yaş 😂
Ahaha ama aileden aileye değişir 😂
Hayr öyle düşünme çok iyi yaptın
Tarifsiz bir mutluluk, hayırlı olsun
Olsun ya önemli olan başlangıç
Meslek neki o kadar parayı bulabildin
Aynen mantıklı ya mutluluk
Güzel günlerde otur
Kaç yaşında almış oldun?
Daha bi tane dikili taşım yok
Hangi şehirden aldın? Hayırlı olsun bu arada.
İstanbul . Teşekkur ederjm
Ben de ilk aldığım zaman şehir konusunda kararsız kalmıştım ama tercihimi Fethiye'den yana kullandım.
Güzel yer ama iyi getirisi olur mu bilmiyorum
Kayaköy'ü biliyor musun
Ooooo
:) olur mu getirisi sence
Oranin kira piyasasini bilmiyorum ama günlük kiraya bile versen köşeyi dönersin
3 sene önce almıştım, biraz tadilat yenileme falan yaptım ilk sene maliyeti biraz geçti çok kazandirmadi ama 2 senedir çok iyi kazandırıyor. Min.5 günlük ayarlaniyor işte güzel oluyor.
sana şimdi bir eş gerek evlenelim mi 😂
Subyanci değilim 😂
son kullanma tarihi uzun olur daha iyi ama
😂😂
bekarken mı ladın?
Evet kendi paramla, aileden bisey almadim
azımlı ınatcı bırı mısın normalde?
Çok çabaladim çok fedakarlik yaptim heveslerimi almadim çoğunu
senle uzunca konusalımmı olur mu?
Krediye bulaşmasaydın keşke.
Katilim bankasindan aldim
Faiz yoksa iyi.
Hayırlı olsun ne güzel
Hayırlı olsun
Güle güle otur. Çok hoş bir duygu
Kredi orani neydi bende düşünüyorum 🤔