Taşınırken yeni evi görünce ne hissediyosunuz?

Bi kaç aya ayrı eve çıkıcam internetten falan ev bakıyorum ama hiç 1 tane bile beğenmiyorum böyle ait değilmişimim gibi hissettiriyor mesela güzel bi kaç tane var ama şey geçiyo içimden ya eve gidince güzel hissetmezsem gülmeyin saka da yapmiyorum cok ciddi böyle hissediyorum bu geçer mi evi tuttuktan sonra aa ben burada güzel hissetmiyomusum ya diyip çıkamam evden

Taşınırken yeni evi görünce ne hissediyosunuz?
Cevapla