AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Kendine Hersey Aliyor ustune baskalariyla yatiyordur bu kadar kilif kiyafete bakiyorsa aldatir
Sen bide onla birlikte oluyorsunn Ayril gene Yaşta Daren evlenip yanlis yapmissin yol yakinken bosan
Cimri erkektende olmuyo ben ablam tamam parasi olmaz parasi yoktur anlatim da oldugu halde vermeyen erkekle de bosanolir disariya karsi cimri olsun tolerw edilebilir ama sana karsi cimri olmasi kabul edilemez
Bence ayrıl ondan o zaman eş kavramının ne anlamı var sana bir elbise bir ayakkabı alsa dünyayı taşımaz ayrılmalısın böyle koca olmaz
Şunu söylemeliyim ki böyle biri bencilin önde gideni narsistlikte var sanki. Neyse. Böyle biriyle yaşayabilir misin gercekten seni önemsemiyor sevgi böyle bişey değil canım benim sana tavsiyem biran önce ondan bosanman olur
vay essoglusu vay. ins bir iş bulursun kardeşim. aldığın maaşı kendine harca Parana karışırsa da evliliğini tekrar gözden geçir
yok canım bu düpedüz ayı 🐻
Kendini düşünen bencilin teki kocan üstüne bide anlayışsız.
kendin çalış al onun eline niye bakıyorsun
Senin giydigin yedigin ictigin erkegin kalitesini gosterir yanlis yapiyor esin sen nekadar iyi gorunursen o okadar degerlidir
Benim eşim olacak ben 10 yıllık elbise giyerim yinede onun aldıklarına giydiklerine karışmam sınırsız isterse majazayı satın alsın
Çok güzel düşünüyorsun gerçekten. Yani Esimden bu kadar yapsın da demiyorum. Sadece ihtiyacım kadar alışveriş yapsam bile yeter. Yani doğru düzgünce giyecek ayakkabım bile yok. Bekarken aldığım ayakkabı. O da bayağı eskidi artık
Gereksiz insan gereksizdir bence ömrünü çürütme boşuna onunla
Sevgiliyken anlamadinmi bunlari. Ya da gormezden geldin.
Nezamandir evlisiniz siz nasıl birine denk geldin şans işte yapabilecegin bir şey yok
Şansın böyleymiş ne yapacaksın işte
İyi günler
Bu cibilliyetsizleri siz urettiniz. Sizin pofpoflYip yucelttiginiz erkek bu. Bizim kulturumuzde erkek ac kalır karısını doyurur
Üzücü hemde çok üzücü.. bencillik mi desem, daha ağır bir ifademi kullansam bilemedim 😔
Hep seninle yatıyor hep senden esirgiyor
Diyecek sözüm yok verme ona geceleri
Yoruldum geç oldu diyorsa tamam sen parasını ver ben yarın çıkar alırım diyeceksin geri adım atma
Önce sen kendine güven kendine hak gör yoksa bahanelerin arkasına sığınmaya devam eder
Erkekler para harcadığı kadına değer verir. Eğer alalım mı veya lazım dersen almaz. Direk al bişey deme eğer ki senin almanı sorun yaratırsa kendine aldıklarını söyle.
Alıp karşına konuş tepkisi ne olacak ona göre karar verirsin sende bence
Kendi marka takılıyorsa saygısızlık parası yoksa bunu bilerek evlenmişsin dicektim de hani varda yedirmeye lerdense bekar yaşasın
Bence bu sorunun cevabı aldatan koca nasıl olur diye googleden yazınca çıkıyor üzgünüm ama dost acı söyler.
Kesinlikle sıkıntılı bir durum kendisiyle paylaşın bu durumu eğer değişmezse ya destek alın ya da gerisi size kalmış
Bence o alışveriş yaparken cilve yapsaydın ya bunu çok begendim bunu almak istiyorum gibi begenip almıcagını düşünmüyorum
Karına bir şey alman için onun sana cilve yapmasına gerek yok aq
Bazen erkekler istenilmesini ister duygularını belli etmezse erkek beyni bunu algılamaz tamam tamam der gecer erteler cilve her zaman erkeğin hoşuna giden bişey
Ben yapmasın demiyorum ama yakın zamanda ekonomik özgürlüğünü kaybetmiş bir kadın var. Sence onun hala cilveye mi ihtiyacı var.
Onun almasi lazim ama kendine de her şeyler sec demesi lazım esi kendini çekmiş istemeye bile çekinmiş bu adama ömür gecmez
Bu adama güzel bir soda şişesi ömür boyu taşıyacağı şekilde
Ya hemen ayrılmaya cekmeyin evliliği bitirmek oyun mu erkekler ihtiyaç duyulduğunu hissetmesi gerekir istesin cilve yaparak cok güzelmiş diyerek herşeyi ayrılmaya getirmeyin evlilik bu sinir ediyorsunuz insanı kadının kafasına giriyosunuz olumsuz olumsuz
Annen baban olsa uyuz oluyorsun diğeri senin her pokunu bilen şahıs sen bence olayı normalleştiriyorsun
Biz onların yanında değiliz belki düşüncesizdir sadece bu konuda erkekler herşeyi düşünemiyor maalesef istemek kötü bişey değil kocan sonuçta herşeyi abarymayın be
İnsan sustuğunda anlayacak insanlarla ömür geçirmeli. Her boku söylemeyle olmuyor. İlla söylemiştir. orada benim de ihtiyacım var diyor. Köpek yavrusu da yoruldum diyor.
Bak bu dediğinde haklısın ama şu an evliler yani bunu desene belki bi işe yarar diye diyorum ne biliyim
Denese
Yani umarım işe yarar tabiki bitirmek kolay değil. Ama ne bileyim bi yalnız hissettirdi yazdıkları. Bende işsiz kaldım vesaire sevgilimden para aldığım oldu zorla yani hesabıma attı yeminler ettirdi. Ex im tabi. Hani böyle düşününce evliyken yapamayacağım şey yok.
İşte her insan farklı keşke bunu evlenmeden önce bilseydi anlayabilseydi üzücü
Yapacak bir şey yok umarım hayırlısı olur. Hararetli güzel bir tartışmaydı teşekkürler farklı açılardan baktık en azından. Onlar adına hayırlısı diyorum sadece.
Yaaa tartışma demeyelim biz ona hayırlısı olur umarım onlar için.
Yorumu yazan kişi büyük ihtimalle evli biri değilsin ben evli bir kadın olarak yazıyorum bu kişinin yerinde olsam direkt boşanırım. Eşimin benim için bir şeyler yapmaması demek beni sevmediğini bana değer vermediğini gösterir. 1 senelik evliyim üniversite mezunuyum ama çalışmayı tercih etmedim eşimde zaten asla bir kez çalış demedi çalışsam da laf etmez karışmaz bana. Ve eli aşırı açık bir insan. Kendine almaz bana alır ve en iyisini alır. Kendinden önce maddi manevi hep her şeyde beni düşünür. E Buda erkek ve koca diğeri de erkek ve koca. Yani şimdi diyeceksin ki herkes farklı bende o zaman sana derim ki demek aklı kesen kesiyor dimi? Arada ki tek farkı sana diyeyim sevgi ! Herşeyin başı bu işte. Bende mesela eli açık biri değilim ama eşim veya başka aşırı sevdiğim biri olacak benden bir şey istesin maddi manevi her şeyi yaparım ama başkasına asla. Bizi birbirimizden ayıran tek şey sevgi. Bu adamın yaptığı gibi yapmak için sevmemek gerekiyor. Kadını sevse böyle asla yapmaz. Ben kocama eve ya da kendime şu lazım bu lazım demeden o sorar o aldırır. Ben eşim için canımı veririm oda benim için verir. Maddi manevi birbirimiz için her şeyi yaparız. Ama burada bunun gibi öyle sorular var ki öyle sinirlendiriyorlar ki anlatamam. Her evlilik maalesef sevgiyle aşkla olmuyor. Sevgili olarak evlenilmesi severek evlenildiğini göstermiyor. Ondan herkes evlenirken adı gibi emin olmadan karşının sevgisinden evlenmemeli gram şüphe olmamalı. Allah böyle insanları bekarlardan uzak tutsun da sağlıklı evlilikler olsun. Yani anlayacağın kısacası boşanmalılar çünkü olayın aslı asla sevilmiyor asla. Kimse sevilmediği yerde de durmasın..
Güçlü kadınlar olarak kendi paranı kazandığında kendine güzel marka elbiseler eşyalar alabilirsin
Bunu umarım gönderme olarak yazmadın. Yani kinaye.
Boş yapma erkek eşine evine bakmakla yükümlü kadın evde iş yapıyor akşama kadar aldığı ise hiçbir şey denge yok bir kere
Teşekkür ediyorum ve tebrik ediyorum küfür etmeden yazdın bunları benim zoruma gitti cevap verenlere yazıyorum
Direkt boşan çocuk olmadan ilerde zaten boşancan çünkü
Benimki de aynı. Değer vermediklerinden kaynaklı bence
bir işe girip ilk fırsatta boşanmalı ve hayatının gerçek aşkını bulmalısın
ve senin yerinde olsam yatağımı ayırıp o narsistin bana dokunmasına izin vermezdim yüksek ihtimalle seni kadın olarak sadrce bi beden olarak görüyor duygularını vs önemsemiyor cinsel manada ya da ev işlerinde senden alacaklarını önemsiyor ( şahşi fikrim)
Ağzına sağlık
Böyle biriyle evlenerek en büyük hatayı yapmışsın ve umarım yakın zamanda işin olur
Senin adina cok üzüldüm. Aslinda böyle olmamasi lazim cünkü evlilikte hersey paylasilir.
öyle davarlar var maalesef s... si... ama olgisini gostermez
Canım sakın çocuk falan yapma bide o adamdan daha aile olmayı öğrenememiş
Nerden bulursunuz böyle. kazma erkekleri anlamiyorum
Çalış kazan ablacım niye ondan bi şey bekliyosun ki kendin çalış istediğin gibi harca
belki dusunemiyodur senden once tekti sonucta onunla konusmalisin bunu
Bunların çoğu aynı ya. Sadece kendilerini düşünen benciller
yok artık ne zaman boşamayı düşünüyorsun tam olarak ayıp yani
Sen de derdini söyle böyle yapman hosuma gitmiyo de azıcık konusmayı öğrenin ***
Fiyatlarına bakmadan alısveris yapıp kredi kartıni eritmesi olabilir
Mevzu kartını eritmesi değil kendine eritmesi birde üzerine gözüne soka soka yapıyor it
Önemli olan kişilerin birbirlerine karşı saygısı ilgisi ve hoşgörülü olması o denge çok önemli
ben çalışıyorum ama kocam kendi paramı harcatmadan kendi kazandığını harcatıyor yine de bana🙄 nasıl erkekler varmış anlamak zor…
Siz eş olduğunuza emin misiniz?
Ben eşime cimri diyordum beteride varmıs allah yardımcın olsun ne diyim allah iyi insanlarla karsılastırsın çalıs eve katkın olmasın
Kaç yıllık evlisin?
Bak bende evliyim. Bende ne acılar yaşaya yaşaya öğrendim bazı şeyleri. Tavsiye istersen tüm içtenliğimle buradayım. Erkek gözünden bazı tüyolar alman şart bence.
İnan o zaman bazı şeylerin nasıl daha farklı be kolay olduğunu görürsün.
?
1 yıllık evliyim
Ekler misin?
Tam bencil bir eşin vqr
narsist le evlenmişssin
kaç vakit varken
Seni sevmiyor görücü usulü mü evlendin
Deccalle mi evlisin oha yanj
Sevmiyor çünkü bunun başka açıklaması yok
Sevmiyordur narsist
Eşin g. tün vücut bulmuş hali.
Yapısı öyledir, seni sevmiyor.
hemen boşanmalısın ondan seni kesinlikle aldatıyor
E öldür sende o zaman
İnşallah çözülür ya Allah dua et
Geleceği düşünüyordur
gerçekten sana yazık etmiş çok ayıp
Eşin babasından gördüğünü sana uyguluyor bilinç altında kalmış bozuk psikolojik maalesef
Armudun iyisini ayılar yermiş 😆😃😄
Borçları mı var acaba
Borcu olan kendine alır mı kankan
Çok uzundu pek okumadım ya ahahha
Adamı görsem dövücem aq yanındaki arkadaşına soruyorsun bir şey alırken karın bu senin
Gerekli tepki için teşekkürler kanka :)
Birde eski telefonu veriyor. Aq su samuru sanki kız köyde bu da şehirde memur
Hahaha garip ama cidden bir değişik
O zaman sende şey yap. Sen kirletiyorsun sen yıka
Yqzik sana canim benim.
Baya egoist bu okuz. Derhal ysptitim uygula
Evlenmeden önce tanımadın mı onu?
Hala evli misin