Kızlar bitek benim mi zoruma gidiyor yoksa sizde de mi böyle?

Evde herkes çalışıyor kardeşim ben abim babam aldığımız paranın %80 aileme veriyorum kendimi kısıtlıyorum herseyden sırf masraf olmasın diye yıllarca böyle yaptım canım ettiğimi fark ettim çünkü farkına vardım ki benim için ve getirdiğim parayla abime yatırım yapılıyor abimin çocuklarına yapılıyor e benim emeklerim ne olucak. Ben sırf kendimi yük hissettim diye pazar günleri bile çalıştım yıllarca kendimi yıprattım tam 10 yıldır fabrikalarda kendimi boşuna fıtık ettim en ufak bir şey isteyince annem laf ediyor çok görüyor sanki onun emeğiyle alınıyormuş gibi çok gördü sırf kız cocuguyum diye çok zoruma gitmeye başladı depresyona girdim bu yüzden benim emeğimle abime yatırım yapmaları çok zoruma gidiyor çalışmak istemiyorum çalışmsqm yine yük gibi hissedeceğim ne yapacağımı şaşırdım
Kızlar bitek benim mi zoruma gidiyor yoksa sizde de mi böyle?
Cevapla