21 yaşındayım babamın yanında çalışıyorum aynı zamanda 2 üniversite okuyup KPSS’ye çalışıyorum?

Günlüğüm 500 tl ayda 2 çeyrek alabiliyorum bu parayı nasıl değerlendirmeliyim sizce altın aldığım için yaşıtlarım yadırgıyor kıyafet falan al diyorlar sizce saçma mı yapıyorum
21 yaşındayım babamın yanında çalışıyorum aynı zamanda 2 üniversite okuyup KPSS’ye çalışıyorum?
Cevapla