21 yaşındayım iki üniversite okuyorum ama tekrar üniversiteye çalışıyorum, bu yaşta hâlâ çalışmak kötü mü?

Hemşirelik için. Babamda sürekli laf sokup duruyor.

Ama çalışıyorum işte.

Kötü mü bu?

21 yaşındayım iki üniversite okuyorum ama tekrar üniversiteye çalışıyorum, bu yaşta hâlâ çalışmak kötü mü?
Cevapla