Bence boşu yapan sensin ben dana bu ülkenin gerçeklerini söyledim. 3 ünv 1 yüksek lisans mezunuyum Ankara gazide yaptım yüksek lisansımı ama onca zaman verdiğim emek boşaymış sende ileride anlarsın
@vddvvvxvc inanmazsan inanma kardeşim sistem siliyor, ne garipsin. Ayrıca soru soranlar insanların yorumunu silemiyorlar. Maks şikayet edebilirsin ki ben seni şikayet etmeidm
@Espasivo bir şey yapmadım demedim sadece emeğin karşılığı nı alamıyorsun sanayideki ilk okul mezunu adamlar daha çok kazanıyor benim yakın bir avukat arkadaşım karısı diş hekimi yurt dışına yerleştiler meslekleri ile alakasız işler yapıyorlar ama daha iyi yaşıyorlar. Burada villa diye tabir edilen evde yalıyorlar Avrupa’da
Olduğu kadar kızi neden soğutuyjrsun bos yere okuma diye demekki sende okuduğun işlerden ekmek yiyorsun madem üniversite okumak boştu 3 tane niye okdun birincide anlamadın mi boş oldugunu
@Espasivo siz ekmek yemeyi karın doyurmayı yaşamak sanıyorsunuz tabi pardon. Ben 36 yaşındayım şimdiki aklım olsa okumazdım. Benim demek istediğim ülkede okuyanların %90 oludıgu bölümün mesleğini yapmıyor zaten. Yapsada ucuz işçilik diye bir şey var 3 kuruş paraya çalıştırıyorlar sen git yıllar Ca oku yüksek yap sonra karşılığı 3 kuruş olsun. Ben kızı soğutmuyorum fikrimi söylüyorum olan gerçekleri duymak istediklerini değil.
@Espasivo hakimlik savcılık yazılı sınavında 95 puan alıp mülakatta elenen 72 puan alıp mülakatta atanan insanlar var ne konuşuyorsun sen. Avukat oluyorsun çevren yoksa boş girer bir avukatın yanına en fazla 30 bin tl maaş ile amelelik yaparsın. Heryer ünv oldu her bölümden binlerce mezun var ama mezun sayısı ile istihdam sayısının arasında uçurum var. Oku kardeşim oku mezun olduktan sonra göreceğim se
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sen elinden geleni yapıyorsan helal para kazanıyorsan sorun yok. Babanın lafı hiç kanma. Kendini doğru yolda olduğunu düşünüyorsan sorun yok.
Üniversite okumanın hiç bir faydasını görmeyeceksin
Kardeşim o zaman beni işe al. Sanki zanaat biliyoruz da boş boş laf yapıyon
benim yorumumu niye sildin
@vddvvvxvc ben silmedim sistem sildi küfür ediyosun diye, moderatörler siliyor
Bence boşu yapan sensin ben dana bu ülkenin gerçeklerini söyledim. 3 ünv 1 yüksek lisans mezunuyum Ankara gazide yaptım yüksek lisansımı ama onca zaman verdiğim emek boşaymış sende ileride anlarsın
yoo sen silmişsin niye kıvırdın şimdi
Hangi bölüm Allah aşkına?
@vddvvvxvc inanmazsan inanma kardeşim sistem siliyor, ne garipsin. Ayrıca soru soranlar insanların yorumunu silemiyorlar. Maks şikayet edebilirsin ki ben seni şikayet etmeidm
Uluslar arası ticaret bölüm- hukuk- bunlar örgün açıktan da işletme.
Neyse sen oku kardeşim 3 kuruş paraya kölelik yaparsın mezun olunca
yo silebiliyorlar sen sildin şimdi niye kıvırıyon
S-antalya sen bu bölümlerle nasıl bisey yapamadın? Ne yapıyorsun iş olarak?
@Espasivo bir şey yapmadım demedim sadece emeğin karşılığı nı alamıyorsun sanayideki ilk okul mezunu adamlar daha çok kazanıyor benim yakın bir avukat arkadaşım karısı diş hekimi yurt dışına yerleştiler meslekleri ile alakasız işler yapıyorlar ama daha iyi yaşıyorlar. Burada villa diye tabir edilen evde yalıyorlar Avrupa’da
Olduğu kadar kızi neden soğutuyjrsun bos yere okuma diye demekki sende okuduğun işlerden ekmek yiyorsun madem üniversite okumak boştu 3 tane niye okdun birincide anlamadın mi boş oldugunu
@Espasivo siz ekmek yemeyi karın doyurmayı yaşamak sanıyorsunuz tabi pardon. Ben 36 yaşındayım şimdiki aklım olsa okumazdım. Benim demek istediğim ülkede okuyanların %90 oludıgu bölümün mesleğini yapmıyor zaten. Yapsada ucuz işçilik diye bir şey var 3 kuruş paraya çalıştırıyorlar sen git yıllar Ca oku yüksek yap sonra karşılığı 3 kuruş olsun. Ben kızı soğutmuyorum fikrimi söylüyorum olan gerçekleri duymak istediklerini değil.
Olsun yinede oluru olan bölümler var tutup edeniyat ogretmenligi cografya tarih okusa evet bosa. Ama yinede ekmek yiyecegimiz bölumler var illaki
@Espasivo hakimlik savcılık yazılı sınavında 95 puan alıp mülakatta elenen 72 puan alıp mülakatta atanan insanlar var ne konuşuyorsun sen. Avukat oluyorsun çevren yoksa boş girer bir avukatın yanına en fazla 30 bin tl maaş ile amelelik yaparsın. Heryer ünv oldu her bölümden binlerce mezun var ama mezun sayısı ile istihdam sayısının arasında uçurum var. Oku kardeşim oku mezun olduktan sonra göreceğim se
@Espasivo mesela ne var tıp dışında?
Bence tam aksi çok iyi
Eyvallah sağol
Çalışmak bilgi edinmek kötü değil
Niye kötü olsun