"Paran yoksa evlenme" diyenler, bu ülkenin %60ı asgari ücret ile geçiniyor. O halde %60 lık kısım evlenmesin mi?

Bu ülkenin %60 ı asgari ücret alıyor.

"Paran yoksa evlenme" diyenler

Bu ülkenin %60 ı evlenmesin mi?

"Paran yoksa evlenme" diyenler, bu ülkenin %60ı asgari ücret ile geçiniyor. O halde %60 lık kısım evlenmesin mi?
Cevapla