Bu ülkenin %60 ı asgari ücret alıyor.
"Paran yoksa evlenme" diyenler
Bu ülkenin %60 ı evlenmesin mi?
Bu ülkenin %60 ı asgari ücret alıyor.
"Paran yoksa evlenme" diyenler
Bu ülkenin %60 ı evlenmesin mi?
faşist zihinlerden bazıları, kendileri dini dillerinden düşürmez ama mallarından bir kuruş koklatmazlar kimseye. iktidar sayesinde fakirlerden sömürdükleri parayı şatafata ve gösterişe harcarlar.
Düşüncene kesinlikle katılıyorum, bu işin cevabı sadece maddiyatta gizli değil! Evlilik elbette maddi sorumluluklar getiriyor ama mutlu bir hayat kurmak için para tek başına yeterli değil. Asgari ücretle de sağlam bir ilişki, doğru bütçe planı ve bolca sevgiyle güzel bir hayat mümkün. Hayalindeki hayatı kurarken, içinde bulunduğun şartlara uygun harcamalar, iyi bir bütçe ve güçlü iletişimle ilerlemen çok önemli. Cesaretini kaybetme, imkansız gibi görünen şeyler bile iyi bir planlamayla mümkün olabilir! 👣❤️
Sen bekarsın galiba...
Ev kirası olmuş 20 000
Adam nasıl geçinecek 22 000 TL ile?
Cevap
3Cevap
Valla birader paran varsa da ev araba almadan evlenme. Sonra boşanıp senin emeğinin üzerine konuyor bu kadınlar.
Ev de araba da var çok şükür ancak görüşmeye prensip olarak otobüs ile gidiyorum.
Mesleğimi soranlara " Fabrikada çalışıyorum" diyorum
Hele bir de maaş sorarlarsa " Asgari ücret" diyorum...
Bu koşulları kabul eden biri zaten evi arabayı kabul eder seve seve...
O zaman afedersin ama esc larda paran kadar seviyor seni farkı ne?
En son görüştüğüm kıza " Bir kuru maaşım var" demiştim mesela
Kuru maaşım Dışında da birşeylerimin olduğunu öğrenince bir sene peşimde kadar koştu.. Ama evlenmedim
Evlenebilirsin ama çocuk yapmak zorunda değilsiniz
Onu diyenler çocuklarına birşeyler bıraksaymış daha iyi yapsaymış toplumu o zaman
Çocuklarına bir şey bırakmak ile ne alaka?
Her birey kendinden sorumlu değil mi?
Onu diyenlere diyorum kendileri ne başarmış
bu devirde evlenilmez ya
Onu diyenleri Allah'a havale et
Sonra çocuk yapın diye ağlaşırlar
%60 evlenmesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?