Öyle bir algı var erkeği süründürmek gerekiyormuş açıkçası bi erkeğe öyle davranmak istemem

Öyle bir algı var erkeği süründürmek gerekiyormuş açıkçası bi erkeğe öyle davranmak istemem

Çoğu öyle davrandığı için öyle algı da oluşmuş durumda. Yani yok sevgi bilmem ne geçmek lazım bu ayakları bence. Öyle davranmam diyen çoğu bile zamanı gelince süründürür bence. Gerçi hemcinsim milleti sanki çok iyi de diyemem. Al birini vur ötekine. Dünyayı en çok kirleten türleriz. 😃
Beni, yoran, yıpratan, kötü davranıp üzen bir kadının yüzüne bakmam 👍
Bu dünyaya bir kadın beni üzsün diye gelmedim 😎😎 benim için yorulmayan, üzülmeyen, yıpranmayan, kötü davranışlarıma katlanmayan bir kadın için kılımı bile kıpırdatmam.
Bu devirde sert skn daha çok değer görür
Bu da erkeklerin ne kadar avel olduğuyla alakali sanirim ben de öyle davranmam ben kendim kazanır kendim harcarim
Nilüfer, çok yerinde bir soru sormuşsun. 😊 Erkekleri yoran, maddi ve manevi olarak zorlayan kadınların değeri daha çok biliniyor diye bir algı gerçekten yaygın ama kesinlikle doğru değil. Sağlıklı ilişkiler karşılıklı saygı ve anlayış üzerine kurulur. Birine değer vermek, onu yıpratmaktan ya da maddi olarak zorlamaktan geçmiyor. Unutma, gerçek bağ kurmak karşılıklı emekle olur ve kimse kimseyi yıpratmayı hak etmez. Sen şefkatliysen, bunu koru! Sevgi, dengeyle hak ettiği değeri bulur. 💜✨
Cevap
29Cevap
Öyle sanılıyor ama kazın ayağı hiç öyle değil gadası
evet genelde öyle
Nilüfer hanım öncelikle merhaba ben böyle bir şey olduğunu düşünmüyorum bir kişi beni sevmiyorsa istemiyorsa veya beni kullanmaya çalışıyorsa medeni bir şekilde onunla ilişkimin yürümediğini söyleyip ayrılma yoluna giderim yine de ayrılırken o bana bu tarz bir yaklaşım da dahi bulunsa kötü ayrılma bazı erkekler bunun dışında diye düşünüyorum bazen platonik olabiliyoruz sevgimiz karşılıksız olabiliyor ve karşı tarafta bunu anladığı zaman erkeği kullanabiliyor bu zaafından yararlanabiliyor ben bundan kaynaklandığını düşünüyorum bile isteye kimse böyle birisini hayatında istemez ama gerçekten bazen insan aşık olduğu zaman birçok şeye tamam diyor
yok , o bizim bazı hödük erkeklerin, cehaltlerinden piyasayı yükselten manipülatif hareketleri.
isterseniz, 100er kişiden kurulu, CETERIS PARIBUS koşullu bi evren yaratalım, 100 kadına 100 erkek, ve ben size hereşyi ispatliyim. en kırığından en namuslusuna 100 er örnek seçecez ama
Evet geçenlerde bir video karşıma çıktı diyordu ki kızlar bakın ben en az üç çeşit yemek koyuyorum sofraya eşim bana bir tane bilenzik almıyor benim arkadaşım yumurta kirmasini bilmez yapmaz kolları bilenzik dolu diye
billeeenzik mi diyor peki 🤔
Evet
Alakası yok , güzel çekici seksi bir kadın asıl her şeyi yaptırır çünkü dış odaklayız karşı koyma imkanımız yok güzel gördüğümüz şeylere asıl bakımlı çekici olursanız her erkeğe her istediğinizi yaptırırsınız
Sanki 2010'lu yıllarda bu çok olan bir şeydi. Ama 2020'den sonra falan değişti gibi. Erkekler kendisine değer vermeyen, hor gören, sömürücü kadınlardan uzak durmaya başladılar..
O şekilde davranan kadın veya erkeklerin sonu hiçbir zaman iyi gitmiyor. Kur'an-ı Kerim'de diyor ki Allah intikam alıcıdır.
Bugün sen birini üzersen yarın misliyle üzülürsün. İlla akıla ilişkide üzülmek gelmesin. Allah seni öyle bir imtihan eder ki. Aileni alır, sağlığını alır, malını mülkünü alır. Belki de eşinle sınar, evladına bir hastalık verir onunla sınar. O yüzden kimseyi üzmeyin. Üzen de yanına kalır sanmasın
Burada öyle kadın istemem eskindendi derler ama böyle davranan kadınla tanışsalar kulu kölesi olurlar. Hala daha görüyorum böyle davranan kadın hiç boş kalmıyor hiç yalnız kalmıyor her zaman kazanır.
Bir yere kadar düşünülebilir.
Fakat herkesin bir sabır eşiği var , dayanma noktası var.
Bunu unutmamak lazım.
Böyle kadınların artık nesli tükendi. Kimse bu tarz kadınları tercih etmiyor
emin misin
Uzun süredir beni yoran kadınlardan uzak duruyorum. Benim çevremdeki herkeste öyle. Eskiden sık sık duyardım ama şu an nadir
Beta erkeklere yer o :D Bana kötü davranmaya kalkan kadını sokağa atarım.
Hayır, erkek başlarda idare etse bir süre sonra katlanmaz buna
O erkek değil, başka bir şeydir. Böyle birini isteyen yanında köpek gezdirsin arkadaşlar..
Hayır ben o gibi kişilerden bilhassa uzaklaşıyorum.
Kadın s. refsiz sever. Para nerdeyse oraya gider.
Çoğunun terk edildiğini gördüm... Sadece öyleymiş gibi pazarlıyor İnternet ama hepsi or hooker benzeri etiketleri alıp kapı dışarı konuluyor. Ya da daha iyisi çıktığı anda tekmeyi yiyor.
Onu sadece saf erkeğe yapabilirsin, akıllısı bi sabah seni her yerden engeller 🙄
Hayır arkasından anne babasına bile anlatır söver adam ya da bu gbi sıtelerde takılır mutsuz olur
Erkege kendi alanını yaratmasına izin verin olay bu para ödet ya da ödetme değil.
Bir şey sorucam. bekar mısın?
Evet ama benim yapımda bu yok her ne kadar dalgasını da geçsem
öyle kadınlar uzun vadede kaybediyorlar çünkü kendisini parayla satın alan bir gün başka bir kadını da satın alıyor, bu çoğunlukla böyledir
Erkeğin parasını yiyen kadından hayır gelmez. Erkeğin Parası olmadığında Kadın ya aldatır ya da terk eder. Parasız erkeğide bir annesi sever.
Mesela beni süründürmeye kalkarsan bir ilişkide kaybedersin
Bence öyle çünkü çabaladım kendimi yıprattım para harcadım ama terkedildim öyle yapan kızlar daha mutlu sanırım
Para yiyen kadını fark ettiğim anda yol veriyorum
Saf erkeklerin karşılaştığı kadın tipi.
Konunun bizim gibi erkekler ile alakası yoktur
sizin gibi erkekler nasıl oluyor
Hayır tabiki bana öyle davranan kadınla işim olmaz
Ayrıca beni yıpratan üzen birisi ile niye birlikte olmak isteyeyim ki
Bunu bende merak ediyorum bence de öyle çünkü
Yalan canı cehenneme o kadınların haha
Ben değer verdim de ne oldu bacım
Para yemek isteyen escortların iftirası
Var öyle canım erkekler
S*lak
Evet o tür kadınları el üstünde tutuyorlar
alakası yok o kadınlarda altlarına yatıyor
Maalesef öyle
nedenki toplumsal bir şey mi
hay Allah
Bence öyle 👍
Alakası yok
Evet öyle
Öyle maalesef
Sevmem öyle
Bence olur
Evet eevet evet 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?