Selamlar, 💲💵💷🎗
Enflasyon, alım gücümüzü düşürerek harcamalarımıza kısıtlama getiriyor. Bu nedenle çoğunlukla bütçeye uygun harcama yapmak zorunda kalıyoruz. 🤷♀️hepimiz ve bu durum , bizim harcama alışkanlıklarımızı baya etkiliyor. Örneğin ; Geçen ay almak istediğim bir kahve makinesini alamamıştım. Kozmetik ürünlerde keza bu durum aynı şekilde devam ediyor.👓 Bence, enflasyon bizi indirimli ürünler almaya sevk ediyor. Ben bu durumda fiyat performans ürünleri almanızı öneriyorum bunun dışında flash ürün saatinde ürünleri etiketin yarısından alabilirsiniz. 💁🦋

https://artigercek.com/ekonomi/enag-enflasyon-yillik-bazda-yuzde-7388-oldu-336263h
#Bihteeerrr 🎗💷👓
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba, sorunuzun detayında yazdıklarınıza katılmamak mümkün değil. Özellikle teknolojik ürünlerde daha ucuz seçeneklere yöneliyoruz. Ayrıca soru başlığınıza gelecek olursak, enflasyon oranı hesaplanırken belirli bir mal sepeti baz alınıyor ve o sepetteki mallara göre enflasyon oranı hesaplanıyor. Ancak şu anda TÜİK tarafından hesaplanan resmi enflasyon oranının yanında, kamuoyunda artık ismi tanınan bir de ENAG isimli bir enflasyon araştırma grubu var. Başlıkta da görüldüğü gibi, ENAG tarafından yapılan enflasyon hesabı sonucunda TÜİK'e göre daha yüksek oranlar bulunuyor. Belki bu durum da tartışılabilir. Böyle güncel bir ekonomik sorunun güzel bir detayla vitrine taşınmasının yararlı olduğunu düşünüyorum.
Çok teşekkür ederim soruyu beğenmenize sevindim ENAG kesinlikle daha gerçekçi verilere sahip bir grup 👥 . Öte yandan Ben de içeriğimin vitrine göre bir soru olduğunu düşünüyorum. Yazarken pek fark etmesem de okurken hoşuma gitti içeriğim. 🦋🕵🙏
Rica ederim, ekonomi etiketindeki tüm içeriklerinizin vitrinde yer alması gerektiği kanaatindeyim.
Teşekkürler 🙏😇