Her şeyi ben sağlıyorum bende olmasam ne yapacaksın?

Normalde çalışan birisiyim bazı sebeplerden ötürü işten çıktım. Kendi ayaklarımın üzerinde durabilen birisiyim çok şükür. Bu işten çıktığım zamandan itibaren erkek arkadaşım bi egoya kapıldı bana ne alsa etse sürekli ben bunu yapıyorum ben şunu yapıyorum saolsunda zaten yapmalı insan sevdiğine para harcarken sıkıntı yapmamalı yapmıyorda ama sanki ben parasız pulsuzum kendisi holding sahibi bi egoya kapılmış durumda. Evlilik teklifi yapacak elbisemle ayakkabımı o aldı daha yeni bende olmasam napacaksın ben sağlıyorum bunları diyip güldü. Allah’a çok şükür ailem sağ ve durumumuz gayet iyi ben babamdanda isterim annemde iş kadını ondanda isterim ona aldırıyorsam sevgilim olduğu için yani bilmiyorum ben kırıldım siz ne düşünüyorsunuz ha birde ben çalışırken onunla zorda olduğu durumlar olduğu yeri geldi ben borcumun parasını bile ona attım ama hiç laf yapmadım.
Her şeyi ben sağlıyorum bende olmasam ne yapacaksın?
Cevapla