Ben erkek olsam karımı çalıştırmam siz nasıl güvenebiliyorsunuz?

Abi ben kıskancım 1, maddi anlamda yetmiyorsa para evlenmemelisin bu 2, ya da ben çalışırım bakarım bir şekilde diyorsan evleneceksin bu 3, bazı erkeklere hayret ediyorum karısına güveniyorlar falan ama hiç düşünüyorlar mı sen nereden biliyorsun aldatmadığını? Siz bulunmaz hint kumaşı mısınız sizi aldatmayacak kafalara bak :D ahahahah hiç güleceğim yoktu cidden. Adamın biri gelse hediyeler alsa karınıza eee sizde sürekli karınızla ilgilenecek haliniz yok. Sizden daha iyi baksa karınıza aklı öyle bir kayar ki tabi siz anlamazsınız. Cidden merakımdan soruyorum kendini çok eşsiz mi sanıyorsunuz da eşinizi çalıştıracak kadar güveniyorsunuz?

Ben erkek olsam karımı çalıştırmam siz nasıl güvenebiliyorsunuz?
Cevapla