Kentsel dönüşüme giren evi satıp altına mı yatırmak mantıklı yoksa 2.2m verip yaptırmak mı?

şu haliyle 2.5-3 milyon ediyor en fazla.
geri dönüşüm için 2.2 m istediler

yapıldıktan sonra ederinin 7-8 milyon olacağı söyleniyor.

bu halde satıp altına gömmek mi mantıklı yoksa 2 milyon ödemek mi

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar 2.2 milyonun 700 ünü devlet hibe ediyormuş. 700 ü de 2 yıl sonra taksitle ödemesi başlayacakmış.. kalan 800 ü ise önden 2 yıl içinde taksitle ödenecekmiş aylık 30-40 civarı sanırsam. sizce bu şartlarda hala evi mi tercih etmek mantıklı yoksa satıp altına gömmek mi?
Kentsel dönüşüme giren evi satıp altına mı yatırmak mantıklı yoksa 2.2m verip yaptırmak mı?
Cevapla