Kankalar dışarı her çıktgmda bin lira en az gidiyor, sizde durum nasıl?

Max bi kere yemek yerim ya da bir çay bir tatlı. çok pahalı her şey.. ben İstanbul'un Anadolu yakasndaym hep. Karsıya geçsem de merkez semtlerinde taklrm ve lüks olmayan mekanlarda yer içerim. dün Kadıköyde bı tiramisu ve bı bardak çaya 420 lira verdim. her çıktgmda akbile 200/300 yüklerim o inanlmaz yakıyor çünkü

Güncellemeler
1 yıl
bizim gelirimizle ne ilgisi var ki konunun? bu rakamlar size pahalı gelmiyor mu.
Güncellemeler
1 yıl
ailece çıkar yemek yer biraz bı şeyler yaparsak ki 3 kişiyiz, rahat 4/5bin gidiyor. bu arada yaknmak söylemedim, sadece ekonomi konularını konuşmak adına sordum. yakınıyormuşum gibi gelmesin. aylık gelirimiz yüz binin üstünde ne az ne çok saylmaz sanırm bu koşullarda. yine de dısarda yeme içme rakamları fena geliyor bana. 3 yudum çay 80/90 lira ortalama bir mekanda
Kankalar dışarı her çıktgmda bin lira en az gidiyor, sizde durum nasıl?
Cevapla