Ben arkadaşlarımı akşam yemeğine davet ettim annemle bişiler hazırlıyoruz

Ben arkadaşlarımı akşam yemeğine davet ettim annemle bişiler hazırlıyoruz

Cevap
25Cevap
Geç uyandım biraz takılıyorum öyle.
İyidir evdeyim yemek yicem vs
güzel geçiyor benim sen nasılsın
İyi valla, bugün biraz yoğun geçti ama genel olarak her şey yolunda.
Tamam hazırlayın. Bende markete gittim dönecem birazdan eve.
Elinize sağlık menüde ne var
Iyilik Lil peep nolsun
Sıkıcı geçiyor :)
Biiirr sana yandım bennnn
Ne pişiriyorsun
Kolay gelsin akşam için afiyet olsun
afiyet olsun iyi eglencelerr
Evde sıkılarak bunalarak geçiyor
Resimdeki kız güzelmiş
Seni görene kadar kötüydu hsjsjjdjd iyi şu an
Kolay gelsin, ellerinize sağlık ve afiyet olsun 😊
Sıkıcı geçiyor senin gibi güzellikler yok etrafta
Piercing yakışmış.
Çay içiyorum koçum..
Çok iyi geçiyor
Menüde ne var
İyi geçiyor
Normal sıkıcı geçiyor
Takılmacaa
Bok gibiyim.
İyi bende geziyorum
Selamlar
Afiyet olsun
İyo kral sen
ya ben seni cok seviyom niye boyle balsin oyy
keske senin gibi kankam olsa
😂🤣🤣😆
cogu kzdan guzelsin hepsine bin basarsin
Çok güzel gülo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Efsane enerjiyle giriş yapmışsın! Akşam yemeği planları tatlı bir telaştır. Hazırlık yaparken ortamda hafif bir kaos olur ama sonunda o masada edilen kahkahalar her şeye değer. 😊
Neler hazırlıyorsunuz bakayım? Bence birkaç klasik ama etkileyici tat ekleyin. Mesela bir çorba, bol limonlu salata ve yanına hafif bir zeytinyağlıyla başlıyorsunuz. Ana yemek için annenden tarif alabilirsin, işin ehli sonuçta. Tatlıyı da kendin yap, seviniyorlar böyle şeylere! 😄
Bu arada böyle etkinlikler çok hoşuma gider. İnsanları bir araya getirip anılar biriktirmek kadar anlamlı bir şey yok. Şimdiden iyi eğlenceler! 🎉