Selamlar KScanlar ,💸💴

Malum bu günlerde, zamlar kapıda. Ben de zam öncesinde saç bakım ürünlerinden yana şansımı kullandım. Sizin de zam öncesinde bir an önce almak istediğiniz ürünler var mı?
#Bihteeerrr 💸🌾
Selamlar KScanlar ,💸💴

Malum bu günlerde, zamlar kapıda. Ben de zam öncesinde saç bakım ürünlerinden yana şansımı kullandım. Sizin de zam öncesinde bir an önce almak istediğiniz ürünler var mı?
#Bihteeerrr 💸🌾
Her şey tavan fiyatta zaten çoğu şeye göre. Ucuzluk ve indirimleri beklemek mantıklı olanı. Zamlar artık uçuk miktarda gelmez. Sadece iki büyük ekonominin psikolojik savaşı var üstünlük için. Bir kriz atlattı dünya bir dahasını çoğu ülke kaldıramaz. Yoksa makro ekonomi kavramı bir el bombası olur.
Ben flash ürünlere yöneldim bu ara gece üç civarı oluyor alacağım her şeyi baya ucuza getiriyorum 😼hklllş
Zaten öyle olması gerekiyor. Bende takibe alıp en düşük fiyattan alıyorum. 😃 Yoksa nerde dermişim. 😁
Özelikle önümüzdeki ay epey zam gelecektir. Dövizin yükselmesi ve ticaret savaşlarının etkisi yansır muhtemelen. Sonrasında da asgari ücret artmalı mı konusu açılır. Bu konu bile fiyatları tetiklemeye yetecektir. Bizim üreticiler zaten zam yapmaya bahane arıyorlar.
Aynen öyle bunların sayesinde ekonomist oldum dghb her an tetikte olmak lazım üretici zam için fırsat kolluyor çünkü.
De mi ya hayat şartları bizi ekonomist olmaya itiyor 😂
Bir kadına almak istediğin şeyler var mı? demek hakaret gibi bir şey yahu 🤦♀️😄
Ama 4 gün önce bütün cilt bakım ürünlerimi toplu alarak uyguna getirdim çokta rahat ettim 🤌🥰

Bu gün gelen bebeklerim 😍
Hahah çok güzel 😌♥
Kesinlikle 😍
Ben de sevdim ♥🙂
Sevilmeyecek ürün müüü 👀 biodermanın ürünleri çok iyi bu ara Clara Hygienics tonikleride mükemmel 🤌
Denerim🥳
🤗🥰
Selam Bihteeerrr! 🌟
Zam öncesi alışveriş her zaman akıllıca bir hamle. 👏 Ben de genelde bakım ürünlerine yöneliyorum; saç serumu, şampuan gibi şeyler… Hem zaten bakımlı saçlar moral deposu değil mi? 🌿✨ Ayrıca, spor ekipmanlarında da gözüm var; uzun zamandır istediğim bir ağırlık seti var. 💪💸 Peki sence öncelikli olarak neye yatırım yapmak mantıklı? Seni motive eden şey ne oluyor böyle zamanlarda? 🛍️😊
Kesinlikle eko bey , en güzel yatırım, kendimize yaptığımız yatırım. 💁🥂
Aynen öyle eko saçlarımla ışıldayacağımmm:) 🌟
Cevap
35Cevap
hayır şu an için almayı beklediğim bir ürün bulunmuyor
Güzel ihtiyaç yoksa eğer. 🔎
zam mı gelecekmiş?
migrosta güzellik sabunları kapmanyada, 2 al 1 öde. ama nasılsa tekrar tekrar geliyo o kampanya, acele etmiyorum.
şu an esıl endişelediren, uçak / otobüs biletleri. yaz geliyor malum :)
bilet adedimiz 2 den 3 e çıktı, biliyosundur ;)
Şimdi öğrendim 😄
E tabi, gerektiği kadar muhabbet etmiyosun benle :)
Neyse, jelibona zam gelmesin, ciddi bi zevkim eksilir, bunu biliyosun ;)
Sen niye jelibona taktın bu kadar 🤣
Öyle :) seviyom :)
Var tabi olmaz mı
Çok beğendiğim bir saat var
şu an 17 b dolar
Bu yüzden biraz düşmesini bekliyorum
şu an 13 b dolara düşerse hemen alırım yoksa bekleyeceğim 😂
💵yeşillenmen dileklerimle fhjkl
Kendime verdiğim maaşa zam yapmam gerekiyor yoksa düşmezse alamam🤣
Kendi işinin CEO'su 😂😂
Her ne kadar kendi işimde olsa belli bir maaşım var aksi halde büyüme sağlanamaz 🤣
Maaşıma zam yapmama henüz 3 ay var of🤦♂️🤣
Ne dertler varmış sende off🤣
Hiç deme çok dertliyim çok 3 ay geçmek bilmez 🤦♂️😱🤣
Maaşına zam yapma derdin varmış bu da üç ay sana yeter ahahah
Vicdansızsın öğretmenim ama ya insan bana kıyar mı?🤦♂️🤣😂🤪
Kıyars hkll
Kıymasınlar 😂
😂😂😂
Merhaba,
Hayır yok, hiç umursamıyorum valla, canı canları cehenneme! 😅
Aşk harici yok gözümde! 😅
Yeni eve çıkacağım ama hiç umrumda değil! 😅
Aaa ev mi aldın kira mı hayırlısı olsun🙏😌
Ev vardı zaten, ailemle yaşıyordum, hissem var evde ama ben kiraya çıkacağım. 😅
Yalnız yaşamak istiyorum artık, hiç kimseye bir şey anlatmak izah etmek istemiyorum. 😅
Kira kira sjsjd
Darısı başıma dualarımı bekliyor olmak ben dgjkllş
Amin inşaAllah 🌸 sende mi ayrı ev düşünüyorsun? 🌸
Tabisi de 😌
Gözün aydın şimdiden 😅 Allah kolaylık versin Her işinde
Gözüm aydın olmadıydı daha 😼😄
Benimki de olmadı olsun olacak inşaAllah yakındır eli kulağında 😅
Olsundu inşallah 😂
Amin amin inşaAllah her türlü 😅 öyle de böyle djsjd
Hayır. Ben indirim gördüğümde bozulmayacak ürünlerden topluca alıyorum zaten. Şampuan, diş macunu, şeker, yağ filan gibi bozulmayacak ne varsa indirim olduğunda stok yaparım.
Ben de saç boyası mesela dört kutu 📦 stokladım. Kızıl renkler zor bulunuyor uygun fiyatlı 😼
30 kutu şampuan almıştım bir kere 🤣
Ohaaaa 😳 babam gibi sende 😂
Vallahi öyle ama akmaz kokmaz dursun evde ne olacak ki. Kalkıp sabun mesela banyo sabunu şu anda evde var bir 30 tane. Dörtlü paketler halinde tabii bu toplam 120 tane
Yine diş macunu bir 10 tane vardır. Tuvalet kağıdı paket olarak 2-3 paket. Deterjan 2 paket büyük. Aldığım zaman toplu alıyorum stokluyorum.
Oğlak Burcu musun 😳
Ya da başak jlşşş
Allah Başak yapacağına hiç yapmasın daha iyi. Çok şükür değilim 😅
Oğlak ile ilgili bilgim yok. O da değilim
Ayy hahah sesli güldüm ne merak ettim 🤣
İkizler 🤣
Aaaa ikizler ♊ benim en sevdiğim burç hatta inci de ikizler çok severim. Benim ay burcum kovada olduğu için ikizlerle çok iyi anlaşıyorum. 🥂
Biz de iyi anlaşırız 😅
Hahah doğru diyorsun jlşş
Ben hep doğruyu diyorum da kimse doğruları görmek istemiyor. O yüzden dinlemiyorlar 😊
Beni de aynısı hatta çok doğruları söylediğim için siyasi açıdan vs beni sevmiyorlar haksızlığa gelemiyorum ben sşfjkl
Kısa ve orta vadede alınacaklar listesinde şunlar bulunuyor.
50 inç QLED tv, fifa 2024 oyunu, yeğene oyuncu kulaklığı, yıl sonu kendime telefon..
Tam tarzım şeyler jkl
👌👌
🌠
Abi ayakkabıya karşı çok büyük bir zaafım var onun haricinde ihtiyacım yoksa kolay kolay alışverişleri o şekilde takip etmem indirimli veya kampanyalı diye ihtiyacım varsa alırım.
Bendensin ayakkabı benim de zaafım çok severim kombine uygun giyinmeyi ve zarif parçalar tam benlik. Bu sebeple bence de alınması gereken ürünler başında. Online satışlarda fiyat performans ürünlerini de tavsiye ederim. 💁
@Bihteeerrr Benlik bir sorun yok ama evdekiler yeter artık diyorlar zaten ayakkabı aldığımda gizli gizli sokuyorum eve İyi ki kız doğmamışım kocama kafayı yedirirdim herhalde 😂
Ay ben de 😄
geldim bile :P zam gelmeden telefonumu değiştirsem hiç fena olmaz çok uzun yıllardır benimle :P
Derin yaramız elektronikler çok pahalılaştı indirim olsa fena olmazdı bu dönem ancak Trump hamlelerinden sonra zamların da ardı arkası kesilmedi. İnşallah en kısa zamanda alırsın 💁♥
Baya düşündüm almak istediğim bir şey yokmuş. Dün akşam kokteyllerde 1 alana 1 bedeva yapmışlar. Bunun sürmesi beklentim...
Aa cidden mi 🤔
Bence de katılıyorum 🥂
Alacaktım da gunu birlik çalışıyorum, patron bu gün paramı vermedi, pazartesi de çağırdı , o gun verecekmiş iki günü , alamadım o yuzden...(Bu arada patronda kimsenin hakkı kalmaz , yanlış anlaşılmasın)
İnşallah en kısa zamanda alırsın tatlım 💁💓
İnşallah canım ❤️❤️🌷🌷
♥♥♥
Amaann saldım ben artık ya almıyorum bir şey. İhtiyacım olunca da alıyorum zam gelir diye diye stokçu olduk
Bugün dahi Stok yaptım sfg
Zam konusu beni doğrudan etkilemese bile yine de ihtiyacım olmayan bir şeyi kesinlikle almam. Günün birinde bir ürüne ihtiyaç varsa, o zaman hiç düşünmeden alırım.
Bu ben fhklş
Yaaaa. 🤣😂
Fiyatlara şaşırıyorum artık dün arkadaşla bişey baktım 98 bindeydi akşama baktık 104 bin olmuş
Tüketici belirliyor fiyatı. Ürün çok revaçta olunca üretici tüketici zaten ürünü her halükarda tüketici alıyor diye zam yapıyor. Ben bunu çok yaşadım inceledim. 💓
Maalesef bir günde iki katı zam geliyor çok alış olursa 🔎
Hahah evet fark ettim tatlım
Herşeyim var şükür. O yüzden indirim falan hiç kovalayamam öyle şeyler..
Allah artırsın beaa dhkk
1 yıl önce o kadar çok alışveriş yapıyordum ki, artık alışveriş sitelerinden seni çok özledik bildirimleri alıyorum.. İhtiyacım olmayan çok boş şeyler almışım. Dikkat ettiğim konuda bu benim zihnimi ve mental durumumu çok rahat ettiriyor ve sevindiriyordu :)
Ben de şu an öyleyim aynı modd klçş
O durumdan uzak ben böyle çok daha iyiyim boş ve gereksiz şeylere para harcamak anlamsız.
Evet, çok var.
Hangisini alsam diye kafayı yiyeceğim..
Bu ben 😄
😄
Zam gelmeden almalıyım diye kendimi kasarsam çok şey alırım o yüzden akıştayım
Bak bu da doğru tatlım 🤔💓
♥♥
Yazlık kıyafet güneş kremi alacam ama zam gelsede her türlü alırım zaten
Güneş 🌞 kremi şart ya mutlaka al 🥂🎀💓
evet💖🌸
Ben de aldım bitmedi daha dayanıyor da baya 💜🌺
dogru yaz kış kullanırım beyaz ten gunes leke yapıyor cildim hassas 😑
Benim gibi ahahah dertsiz başımıza dert açılmış 😂😂😂
ahaha evet 😂😂
Vardı bugün aldım.. :') 99bin lira verdim bilgisayar kasasına...
Ben de bugün aldım hayırlısı olsun güzel günlerde kullan
Rica ederım 🙏🥳
Sürekli zam geliyo kuzu, ahaha ben yetişene kdar zamlanıyo ya hepsi. :D
Gün aşırı geliyor hem de tatlım dghj
Yok çok şükür her şey var sadece altını takipteyim hemen yapıyorum
Altın zaten başını alıp gidiyor benim de takip ettiğim bir konu 🌾💁💓
Hep takipteyim ben yarım çeyrek bütün ona göre alıp koyuyorum napim devir bunu gerektirir kıyafet takı hep alınır bulunur ✨☺
Ben de daha iki gün önce baktım 👀🔎 ekonomiye uygun adımlar atmak gerekiyor 🥂🙂
Kesinlikle canım çeyrek bile fırladı hiç küçümsemem alır koyarım köşeme
Ben de öyle yapacağım
İnşallah balım şimdiden hayırlı olsun güzel günler de harca☺
Sen de tatlişkosu
Yeni bir telefon almam lazım, malum en çok teknolojik aletlere geliyor.
Evet ben de alacağım kafa bandı kulaklığı baya beklemiştim kaliteli olanlar, için biraz zorlu teknolojik cihazlarda
Teknolojik ürünlerde aynı şekilde hissediyorum.
Ben de yaa zaten biliyorsun teknoloji bağımlısı olduğumu gkkk
Biliyorum sjsj
Beni en iyi tanıyan sensin zaten ahah ben de arkadaşlık tanıma anketi açacağım sen gibi 😄
Tamam soru aç, linkini atarım 😃
Soruları beraber hazırlayalım 🤣
Soruların belirli bir şablonu var sjsj
"Arkadaşınızı tanıyor musunuz?" testini biliyor musunuz? ↗
Eko fenosu olduktan sonra bunu da yapcam sghj
Bilgisayar alacaktım da sağlam bir PC 70-80.000 olmuş
Çok pahalı ya 😼
Evet ülkemizde her şey sorun
Maalesef 🤔
Vagondan beğendiğim bir ayakkabı var azıcuk pahalı diye öteliyorum ama alacağım 😂
Alın sizden önemli değil 😂
Düşme ahmet be düşme oldu olacak hahah hklşş ihtiyaç olanı al. Ben mesela, kışın yaz ürünlerini alıyorum yüzde 50 kârdayım.
Ben para konularında çok iyiyim şimdiye kadar almak istediğim her şeyi etiketin yarı fiyatına alıyorum. Mesela burada tek kemer fiyatına ben üç kemer alıyorum. 🤔
Ahahah zekalı olmak bunu gerektirir yol sana gelmeyince Sen yola gideceksin 💁🤣
Yani zam gelmese bile her şey dövize endeksli artık fiyatı hep artıyor.
Evet kötünün iyisi var ancak hâlâ ben araştırıp buluyorum. 🥂
İphone 27 pro large max xperia galaxy pro s go
Çok pahalı ya 😏
bir telefona 100.000 tl vermek...
Enayilik 😄
Yani biz 😀😀
Birazcık azıcık minnacık 🤣
Deveyi minnacık olarak düşünürsek bir tırnağıyız o kadar minnacık
🤣
kabul et seneye alıcaz o telefonu kaç para olursa olsun
Ben almayacam inat ettim 😂😂😂
Hediye gelse de mi 😀😀
Coook ürünler var ama maalesef hesapdaki para bir tanesine ancak yetiyor
O da iyi.
Sıkmayın canınızı. ✨
Teşekkürler 💐
Lafı olmaz 🙏🌾
Yine harikalar yaratmışsınız tatlım sitede bir numarasın 💕
Teşekkürler bitanem güzel gören kalplerdir. 💓🥂
Ne alicami bile bilmiyorum 😣😣😣
Off yetişin önerin bişeyler
En ihtiyaç duyduğunu al şeker🍭
5 litre yağ hahaha tişörtler birde malum yaz geliyor
Ben cropları aldım şimdiden djkk
İyi yapmışsin jsjsj 3XL tişört bulursan bana da alsana abla hahahjsjx ben bulamıyorum buradan
girip tüm ürünleri alıyorum ama uygun fiyatlı schb
Hahahha al al ben de alcamm
Al vallahi yazın çoşar fiyatlar fghk
Timmm alayım ablam hshsjjs
Al bence sghb
🤝😂😂😂
Gööz attığım ürünler genelde kitap ve kozmetik ürünleri oluyor
Benim de 💁🎀
Aklıma ihtiyacım gelmiyor anlık gelişiyor nasıl yapacağım. d
Anlık alacaksın ancak uygun fiyatlı ürünlere yöneleceksin hkll
bi Dyson Airwrap yakisir
Ben de Dyson istiyorum her kızın hayali ama çok pahalı muadilini alacam saçlarım için ✨🙂
Bi sevgili yap alsin sana 😅
Sevgili olup Dyson alsa ayrılsa geri 🔙 ister ben alım kendime hıh dfbmmmööş
Hahahha oda iyimis
İhtiyacım yoksa almam
Ben de ✨
👍
Ben 50 liralik aliyorum sikinti olmuyor 🤣
Ne alıyorsun 50 liralık sghjj
Geçende 50 lira lazim oldu 50 liralik ver dedim ucundan koparip oyle verdi 😅anca o kadar ediyomus 😀
Neyden söz edıyon lann 🤔
50 lirayla 50 lira bile alamiyosun artik 😏İngilizce mi konusuyorum ben nasil anlamazsin beni 😅😛
Anladım yeto bu kadar 😄
Sevindim. Anlasilmak guzel sey umutlu sey 😀
"Seni sevmek güzel şey ümitli şey "nazım hikmet ran gibi oldu ahahah
Biliyorum ondan dedim zaten 😀50 liralik Nazim şiiri gibi oldu iste 😛😀
Edebiyat hocasıyım diye mi nazım ahahah
Edebiyat hocasi misin ki 🤔😅
Evet edebiyat hocasıyım dcjjk biomda yazıyor zaten hahah
İyiymis 🤣Hababam sinifi Semra Hanim 😅Tevfik Fikret'in olum yıldönümü ne zaman 😀
Almak istediklerimi aldım, ihtiyacım kalmadı
Güzel ben de şu an öyle pek kalmadı 💁
telefonmu yenilesem ne yapsam
Yenile ama kedişe elbise al önce jlşş
Gıda ürünleri olabilir
Aynen onlar da çok pahalı artık 🥂✨
Ferrari Testarossa 😂
Hahah hayaller gerçekler sfhh
😂😂
Var var. Fenomenik şeyler.
Schh
Motor alcaktım 20 bin tl zam geldi
Motor efsane hız tutkunuysanız kaçırmayın indirime girince alırsınız
Sıfır motor indirime girmiyor maalesef
Çok revaçta olduğu için artışlar da kaçınılmaz. Bazen fiyatı belirleyen tüketici oluyor. 🧐
Siz söyleyin idirim yapsınlar ☹️
Hemen tereyağ almam lazım 😀
Al vallahi 😄
Var ama bu gidişle yine alamayacağım
En ihtiyaç duyduğunu ilk al tatlım. 🧐💖
Hangi ürüne ne zaman zam gelecek abla kestiremiyoruz ki
Sizin için derlerim onu da 🧐
İyi olur abla ona göre yaparız sağol
İçerik yapcam brothers 🥂💜
Evet var. Kahve makinesi ☕️
Ben de istiyorum çok pahalı 😏
Zam her daim geliyor ihtiyac bitmez ki
Doğru diyon kızce
Döviz
Güzel, aferin 👌
Araba 😂
Hayaller hayatlar 😂
Evet
Ne ❓🤔
Telefon
İnşallah alırsınız 🥳🌾
Teşekkürler 🙏
Lafı olmaz 💓💁
Herzamn heryerden alırım
Çok iyi ✨
Hangi birini alacağız 😃
Seçim de ben de zorlanıyorum açıkçası ancak en çok ihtiyaç duyduğun üründen yana seçim yapabilirsin 🔎
Yani en azından ihtiyaçları karşılasın şu an için iyi.
Teşekkürler güzel gören gözler hayata bakış açım mantık benim 🙏🥂✨
Aynen öyle hesaplı olmak lazım çok teşekkür ederim şahane yorumlar için 🌾
Hahah
Hayır yok
İhtiyaç yoksa güzel 🌾🎀
🌸🌸
Klima
En gereklisi şu an yaz için 🌴
Evet yaz gelimce zam yaparlar. Bir daha ki ay almam lazim 😊
Motor alacam işllah bu yaz yükselmese tabi
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba, artan döviz kuru kaçınılmaz olarak tüketiciye zam olarak yansıyor. Sizin gibi bir çok tüketici de haklı olarak fiyatlar artmadan önce tüketim harcamalarını öne çekiyor. Aslında tüketicilerin ürünlere zam beklentisi ile harcamalarını öne çekmeleri de yine ürünlerin fiyatlarına zam gelmesine neden olabiliyor. Teknolojik ürünler söz konusu olduğunda zam gelmeden almak isteyenler arasındayım. Ayrıca son zamanlarda sizin de sorularınızda vurguladığınız uluslararası ticaret savaşları özellikle teknolojik ürünlerde fiyat dalgalanmalarına neden olabilir.
Çok doğru ✅ bunları da göz önünde bulundurmak lazım 💁🌾