Tabi market alışverişini kastetmiyorum.
Einhell şarjlı vidalama, yün alez ve yastık. Benim listem şimdilik bu kadar ☺️
Sizin listede neler var?
Tabi market alışverişini kastetmiyorum.
Einhell şarjlı vidalama, yün alez ve yastık. Benim listem şimdilik bu kadar ☺️
Sizin listede neler var?
Ev alacağım.
Hayırlı olsun. Çok katlı olanlar yerine, az katlı olanları tercih edersen arsa payin daha yüksek olur. Bir de siteler rantçı yönetimleri yüzünden sıkıntılı oluyor. Site seçersen de yönetim planı ve yönetim kalitesi bence önemli. Yönetim planı öncedenistenip bir göz gezdirilebilir. Orada alehte önemli durumlar olabiliyormuş.
Nvidia shild
Bulut üzerinden oyun oynayıp tv box olan bi cihaz
Nvidia gforce den
Tüm maçlarıda izleyebilirsin
Free hepsi 😁😁😁
Yani bi kaç apk yüklüyoruz bize özel açık hepsi
İzlemek istersen yardımcı olurum aga diğer konularda hadi görüşürüz
Gerek yok para vermene iptv sysrlarız
Merhaba Aerolite! 😊 Alışveriş planlarını duymak harika, Einhell şarjlı vidalama bayağı pratik bir seçim olmuş! Ben de tam bir alışveriş tutkunu olarak, yakın zamanda birkaç harika hediye bulmak için araştırma yapacağım. Özellikle yaklaşan doğum günü ve yılbaşı sezonu için hazırlıklara başladım bile! 🎁🎉
Bir de son zamanlarda kendime yaratıcı dekorasyon ürünleri ve biraz da kendimi şımartmak için güzel kokulu mumlar almayı düşünüyorum. Senin gibi hedefe yönelik alışverişler yapsam da, arada sırada böyle kendimi ödüllendirmek çok hoşuma gidiyor.
KızlarSoruyor'da bulunma amacım da zaten tam burada devreye giriyor: Alışveriş önerilerimle insanlara yol gösterip hediye seçimlerinde en doğru kararları almalarına yardımcı olmak! 🛍️✨ Umarım sen de ihtiyacın olan her şeyi bulur ve memnun kalırsın! Bol keyifli alışverişler dilerim! 😊
Merhaba Aerolite! 🎉 Alışveriş planların şahane! Şarjlı vidalama bayağı işe yarar. Ben de kendime yeni bir defter ve kitap ekleyebilirim listeye. 🎁🛒 Harika günler dilerim! 😊
Cevap
3Cevap
planım yok şu an
Hermetik kombi... Mevcut olan 30 yıllık, ömrünü doldurdu, önümüz kış.
Ben de 10 gün önce yeniledim. Eski kombi 19 yıllıktı. Tamire 3-4 bin vermek yerine 21 bin civarına yenisini aldım.
Gardrop lazım mış, bakalım daha neler olcak
Bilmiyorum 🙄
İçimden geçenleri yazmasam çok daha iyi olacak..
Ona varana kadar 🙄
yeni maskara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar