AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Harikalar yaratıyorsunuz tatlım, güzelliğinle bilginle muhteşemsin 🌟 🌺
O senin muhteşemliğin şeker güzel gören gören. Elimden geldiğince soruyorum işte 💁🎀
Gören gözler*
Amerika bu vergiyle çin malı alamazsa fitatlar yükselir, enflasyon artar
İzleyelim görelim
Enflasyon artarsa yine orta ve alt tabakaya olan olur. Üsttekiler etkilenmez 🧐
Oy verenlerin oyu önemliyse bu deliyi alırlar
Oy verenler akılsız çoğu jkll
O zaman ıy veren bunun faturasını öder...
Aynen
Çin de zarara girecek ama, bu yenş bşr plan değil, 2 yıldıır devrede
Ra biden dan beri
Tüm mıtor ğretşcşleri çinden çıkıp hindistana gitti
Mıtor üreticileri*
sayılarla günlerinizi heba edip geçiriyorsunuz. oturup bakın hangisi zarar ediyor hiçbiri, kalanlara sadece yok 3 e çıktı yok 5 indi demekten başka bir şey kalmıyor
Bizi bakalım nasıl etkileyecek biz Çine malzeme satarız ama Çin elindeki malları dünya pazarına ucuz satarsa ki yapcak bakalım nasıl olacak bir çok ülke damping uygular kendi üreticisini korumak için
Çin’i destekliyorum. Dik duruşuyla imajını daha da güçlendiriyor.
Aynen boyun eğmemesi dik duruşu güzel
Sonu savaşla sonuçlanacak ve dünya budan etkilenecek diye düşünüyorum
Ben de
Çinin Amerika'yı vurmasını isterim haddini bildirmesi lazım birileri artık
Yesinler birbirlerini not iki başkanda ikizler burcu
İKİZLER ♊ inat acaba kim pes edecek 🤔
Bu iki burç hava gurubu hayat karşı hırslı intikamcı degillerdir inatları saman Alevi gibidir hızlı karar verirler anlık hayata karşı inat işi oğlan boğa başak duygusal inat intikam işleri balık yengeç akrepler de olur
Güzel tiyatro
Zaten trampla çin cumhurbaşkanı cicili micili bir-birleriyle inanmayın
Gerçek fhjk
Boş bir stres. İnsan ve enerji faktörü oldukça çin her ülkeye lazım
Ahiretten yazıyon herhalde 94 yaş ne
Trump hamleleri bu kez nereye gidecek acaba hkllş
Araftan yazıyorum ahiretten operatör çelmiyor 🧟♂️
Haashhahs
@Bihteeerrr
şu an Cin’in geri adım atabileceği son dönemdeyiz. Ciddi bir blöf. Üretimini çin’den çeken markalar, maliyet ve iklim değişikliği kısıtlamaları nedeniyle, vw gibi batma noktasında.
Bakalım sonuç ne olacak
Ben de merak içinde bekliyorum gelişmeleri 🔎
Bu işten uzun vadede zararlı çıkacak olan ABD ekonomisi olacak. Çin çok hızlı büyüyen ve hirsli bir ekonomi çünkü. Çoğu konuda kendi sistemlerini kurdular. Çin'in bu restlesmede geri adım atacagini da düşünmüyorum.
Hikayeden tayyare danışıklı dünyayı mahvetme işleri
Çin'i artık kimse tutamaz.
Evet Trump fitilledi
ÇİN, ABD’nin tahtını sarstı. Çin ekonomide Amerika’dan daha güçlü bugün her evde ÇİN ürünleri vardır.
Filler savaşır çimler ezilir
Her zaman gibi
Yani olan bize olur
Üçüncü Dünya savaşına doğru ilerleyelim bakalim
Öyle görülüyor fklllş
4. Dünya Savaşı çıkmazsa iyidir..
İnşallah ya çikmaz
İnşallah abla..
3 ne zaman oldu biz kaçırdık mı? Kendimi asabı kehf gibi hissettim şimdi. 🤭
@Newcityy Rusya- Ukrayna, İsrail - Gazze- Filistin savaşı..
Dünyadan haberiniz yok..
Dünya savaşı öyle olmuyor yalnız.
Müttefiklerin olması ve çok uluslu savaş olursa dünya savaşı kategorisine girer. Bence kimin bir haber olduğunu tekrar gözden geçiriniz.
@Newcityy Çenemi yoramam gereksiz insanlar için.. fkfnfk
Allah aşkına fazla yorma zaten, belli ki işlemci çok kuvvetli degil. 🤭 Hayırlı akşamlar.
@Newcityy Bence tarihinizi bir daha gözden geçirin. İyi akşamlar.. 👋👋
Yeni dönem soğuk savaş
Aynen öyle
İnan hiç kafa yormuyorum
Etkiler diye aslında ülkemizi yormak zorunda kalıyoruz 🔎
🤔🤔
Çin malları dünya genelinde boykot edilmeli.
Edilmez revaçta baya pazar alanı çok iyi
Ucuz diye revaçtaydı..
şu an ucuz ve kaliteli ürünleri var Çin kendini çok geliştirdi ABD ondan ötürü karşı hamleye geçti 💁
İşte vergi zıplatınca ucuza satamıcak kapiş :)
Çinlilerin arkasındayım 😆
Ben de 🤣
Sırtları yere gelmeyecek desene 😀
Hahah evet 😄
Filler tepişir olan çimlere olur
Her zaman gibi şaşmaz denge
Olan bize oluyor. Her şeyin fiyatı artıyor.
Alt orta tabaka ezilir
bişi olmaz indirir 2 gün sonra deli moruk
Sarı kafanın işleri jlşş
Trump 3. dunya Savaşı'nın taslarini diziyor.
Evet ABD de her zaman böyle 🧐
Trump dünya savaşını fitilledi
ABD çıkarlarını korumak adına etrafa çok dadandı. Daha geçen tüm ülkelere gümrük vergisi zammı yaptı. Şimdi de Çinle rekabetinde geri plana itildiği için vergi hamlesi yaptı yine. Çin de durmaz böyle devam ederse haklı olarak. 🧐
Trump dünyayı karıştırmak istiyor ve amacına da ulaşıyor. Amerika her daim tek dünya düzenini istemiştir. Her yeri tek bir düğmeden yönetme işinin fitilleri atılıyor. Her şey beklemediğimiz kadar hızlı gelişecek ve ölümler çoğalacak
Çin bu saatten sonra durdurulamaz
🇨🇳 Çin durmaz ABD devam ederse bence de durmasın
Benim sürekli aradığım ürünleri bu adamlar yapıyor yapana hakkını veririm. Üretimde zirve adamlar
Benim de 💁
Üretime devam ederler durdurulması güç noktadalar. Ucuza üretip satıp yine fazlaca satarlar
Çin zeki çözümcül ABD baş edemez
Çin aldı başını gitti boynuz kulağı geçti
Gelişti baya evet
Boş işler bunlar inşallah Trump bir an evvel gider
Zor gider sempati var ona karşı halk delileri sever jkll
çok iyi beter olsunlar
Kendi başını yiyecek Trump klş
İnşallah bölecek ABD yi
Filler tepisir karıncalar ezilir diyorum
Çok doğru ✅🌠
Hiçbişey düşünmüyorum yesinler birbirlerini aq
Jlşşş
Çok iyi oldu çokta güzel oldu
Zaman gösterecek bunu dhklş
Yiyin birbirinizi çinçanlor
Uslanmazlar kşşş
Uslanmayan bir tek olanlar değildi be Bihter
Hepsini yazmaya kalksak anladım neyi kastettiğini bence de klşş
Düzelicez bee
Danışıklı dövüş.
Alışmışlar sfhh
Alışmış kudurmuştan beterdir. 😂
Aslan kaplan mücadelesi bilmem vol kaç.. 😄
😂😂😂
Ceylan da türkiye garibim 🤣
Çin hiçbir zaman ABD gibi olamayak siyasi anlamda. Ekonomi olarak elbette çin ABD yi geri bırakacak. Çin küresel güç olursa ABD yi mumla ararsınız
Onlar vergi savaşı yapıyor Türkiye'de altın artıyor döviz artıyor
Evet ya
Bu beyinle 5 inci dünya savaşının çıkacağını düşünüyorum
Birbirlerini çok seviyorlar aşık olmuşlar 😂
Gözlerimiz önünde birbirini seviyorlar sfghg
Batıcaz galiba borsa yerle bir
Orta yol bulunmazsa öyle olacak
Sidik yarışı yapıyorlar ortası falan kalmadı bu işin
Üstünlük mücadelesi gkllş
Geliyor gelmekte olan
Trump dünyayı avucunun içine almak istiyor ama zor
Aynen öyle
Çinlilerin bir atasözü vardır derler ki, g**tü***yle inatlaşan sonunda donuna s***ç**r diye Trump efendi de sonunda bu atasözündeki metaforu yaşayacak gibi duruyor 😀
Vergi ödensin ülkeler kalkınsın
Bu zor şartlarda zor 🤔
Tıramp yerine tekrar baydın seçilmeliydi
Bu halk yerde aynı klşşş
Her yerde *
Meydan okuma, olan diğer ülkelere olur
Çin herzaman bu savaşı kazanır
Bizim tarlalar gitmez dimi🤣😂😂
Gidebilir jllş
Yesinler birbirini
😄
Çinin destekcisiyiz 🇨🇳
Evet 💁
Bu herzaman vardı
Güç ⚡ savaşları hep var 🧐
Olan yine bize olur
Çimenler ezilir
İkisininde canı cehenneme
Jlllş
Amerika düşünsün..
Bundan sonrası kızışmalı olacak baya ek vergiler de gelir Çin'den🔎
Sağlık olsun
Evet hayırlısı
Çinden tarafım
Ben de
Piyasanın anasını ağlattılar
Maalesef 🤷♀️
ABD Çinle yarışamaz
Aynen öyle 💁
Altın arttı işime yaradı
Alıcı zorlanır ama
Düşüşü beklesinler 😃
Evet ya 😄
3 gün önce de düşmüştü mesela 😄
Zikzaklı şu an artış olacak daha
Düşsün de alıyım
Duruma göre davranın evet
Acaba bize ne olacak
Enflasyon olur büyük ihtimalle
Çok saçma işler
Üstünlük mücadelesi jllş
Ölmeyeceklermiş gibi 🤦🏻
Kötüye bir şey olmaz 🤷♀️
Kesinlikle sonunda ölecekler 🧟 🧟♀️
bu böyle uzar gider.
Bence de çünkü iki ülke de devam eder 🧐
çocuk kavgası olur ya benim babam senin babanı döver diye.
bunlarda benim ekonomim sen ekonomini döver diyor.
Dünyayı , en çok bizi büyük kriz bekliyor geçmiş olsun şimdiden..
Bize girdi yine
Her zamanki gibi ekonomi esip gürleyecrk
2013te, 2021de çok büyük zarara girmiştim. Umarım böyle olmaz
ABD inadından vazgeçmezse Çin 🇨🇳 geri adım atmaz. Trump işi zorluyor 🤔
Bir kaç yıl önce Trumpın proje adamı olduğunu söylemiştim ve haklı çıkıyorum. Bunlar iyi günlerimiz. Bu günleri mumla arıyor olacağız
Trump deli ya klşş
Deli değil kukla. Komplo teorisyenlerinin bir çoğu aynı fikirde
ülkem için düşünmekten buna pek zaman kalmıyor. sonuçta her şey de olacağına varıyor. bize patlamasa bari bu savaş.
Ben çok saçma olduğunu ve gereksiz olduğunu düşünmekteyim