Ekonomi nereye gidiyor, bu kahvelerin fiyatı ne?

Ben çay insanıyım sadece dışarı çıkınca arkadaş ortamında kahve içerim ama yani bu fiyatlar nee?
Sadece kahve değil küçücük bir şeye bile maaşımizi bırakıp çıkıyoruz.. bu arada storiye atılır mı? Düzenledim sadece

Ekonomi nereye gidiyor, bu kahvelerin fiyatı ne?
Ekonomi nereye gidiyor, bu kahvelerin fiyatı ne?
Cevapla