AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
Sınır koyamayız buna ayda ne kadar buluştuğuna bağlı olarak değişir
Sevgiliye gider gözü ile bakan biri, tuhaf
Beğenmedin mi
Beğenip beğenmeme meselesi değil sevdiğin insan ile bu durumları düşünüyorsanız hakiki samimi sevgiden söz edilmesi tuhaf geldi.
Çalışan biriyim. ( Yanlış anlasilma olmaması için belirtme ihtiyacı hissettim)
Sen sevgiliyken giderlerine ortak oluyor musun?
İşte calisan biriyim demiştim bu soruya muhattap olmamak için. Tabii ki oluyorum. Sonuçta ilişkiyi ikimiz yasiyoru
Neye mesela ortak oluyorsunuz? Herşeye mi?
Ortak olarak bakmıyoruz. Mesela benim arabam var onun yok, şu an o biraz zorluk yaşıyor. Ben ödüyorum. O rahat olduğunda o ödüyor.
Yani birbirimiz ile bu hesaba girmiyoruz. Çünkü bu hesaba girersek kullanma, çıkar ilişkisi vs. Olur o zamanda samimiyetten bahsedemeyiz
Elbette ki bu hesaplara girilmez. Bu sadece bir soru, herkes senin gibi düşünmez. Farklı düşünenler de var.
Mesela ben elini cebine attırmam. Eğer gerçek gönül iliskisi varsa buna izin vermem.
Bu da benim görüşüm.
Karşı tarafta aynı seyi düşünüyorsa ikisi de elini atmalı, iki tarafın gonlu olmali☀️ her ilişkinin kendi içinde dinamikleri var, saygı duymak gerekir
Yok benim gönlüm olacak, o da buna razı gelecek.
Bir şey diyemem, o seninle sevdiceginin arasında.
Teşekkürler
Rica ederim, ben de teşekkür ederim
Sevgi daha önemli ama parasızda hiçbir şey olmuyor
Milyoner olmak lazm haha
30 k vardır heralde sık görüşülüyorsa
Bugün tamda bu konuyu konuşuyorduk🤣🤣
Espessolab boykot lutfen gitmeyin arkadaslar.
Gidelim arkadaşlar, yerli milli Türk markası.
Gitmeyelim, bizim sokak sokak adalet aradigimiz bu gunlerde yalniz birakan hatta ters tarafla is birligi kuran markalarla yuz goz olmayalim.
Adalet derken nasıl bir adalet peşindesiniz? Sorun nedir tam olarak?
Adaletin tanimindan mi baslasak? Adalet: hak ve hukuka uygunluktur, dogruktur. Peki sen ulkeye baktiginda gercekten ortada dogruluga dair bir sey gorebiliyor musun? Istersen bunu yakindan inceleyelim. En basta; ise girmek isteyen piril piril genclerin mulakatta elenmesi, sonra yalnizca anayasal hakki olan eylemi yaptigi icin 301 gencin hapse tikilmasi, boykot yaptigi icin oyuncularin mesleginden olmasi adil mi? Bunun cevabini ben vermiyorum farkindaysan, senin farkidaligina birakiyorum tamamen. Bunlari gectim, depremde canli canli yikinti altinda kalmis insanlarin iş makinalariyla toplanmalari, depremzedelerin 2 sene gecmesine ragmen evsiz durumda olmalari, depremde sirf chp'den fazla oy cikti diye Hatay'a kimsenin gunlerce yardima gitmemesi sence adil mi? Tacizcilerin sokakta kol gezdigi ulkede hakki olan boykotu yapanlari hapse tikmak adil mi? Dogru mu? Iste bu ve bunun gibi yuzlerce olay ulkenin halini anlamamiz icin yeterli, umarim sen de anlayabilmissindir, ben de anlatabilmisimdir.
Boykot yapmak istiyorsan islam ve Türk düşmanı İsrail'i boykot et birileri iktidarı destekliyor diye Türk düşmani olmuyor merak etme
Israil'den bana ne, bana ya da ulkeme ne zarari var onun. Israil bizi neden sevmiyor biliyor musun? Cunku erdogan filistin'i
savundu. Bu ulkenin laik oldugunu unutup ulkemizi musluman ulke ilan etti ustune filistinle din kardesi oldugumuzu soyledi durdu. Zaten onun dini kullanip cahilleri kandirmaktan baska amaci yok onu tamamen geciyorum. Eger erdogan filistini savunduysa o israili boykot edebilir, ben bir adamin pesinden gitmeyecegim. Hele o bahsi gecen adam erdogansa onun gittigi yolun zit yonune giderim daha iyi. Ben adaletin olmadigi bir ulkede yasayip da diger ulkelere boykot falan yapmam. Once kendi ulkemi duzeltmek icin elimden geleni yapar, sonra diger ulkelerin derdi neymis bakarim. Ayrica sen butun bu yazdiklarimdan gercekten bu sonucu mu cikardin gercekten? Sana "adalet yok" diyorum sen bana illa boykot yapacaksan "israili boykot et" diyorsun, ne alaka israil?
İsrail Türkleri erdoğandan dolayı değil Türklerin çoğu müslüman olduğu için sevmiyor İsrail'in derdi islam ve İslam'a inanan herkesle
O zaman dunyanin yarisina dusman bu adam, mesele hususi degil yaniii anlatabildim mi? Sen de cok takma israili o yuzden. Bizim ic meselelere odaklan biraz hem sana daha cok faydasi dokunur.
Evet? Sadece Filistin'e mi saldırıyorlar? Lübnan Suriye mısır İrak Yemen İran hepsine saldırdı daha önce
Bize ne ya Allah Allah? Gercekten ama yani bize ne? Yetmedi mi ulkeye Arap doldurdugumuz? Kimseyi dislamiyorum, irkcilik da yapmiyorum ana onlar neden 10 yildir bu ulkede yatiyo kalkiyo biri bana aciklasin?
Niye laf anlattın ki bu kadar, .. araplardan rahatsız olmuyor. Sever arapları onlar.
Belki gercekten ise yarar diye dusundum
Bu sevgililik değil ama siz bilirsiniz.
Baya pahalıya geldiği ortada zaten
Bir süredir yok bilemiyorum 😅
Ayda bi kere 3-4 gün için rahat 25 bin giderdi
Gönül iseter herşeyi harcarsın maliyet hesap etmem
Hiç maddi açıdan bakmadım bilemedim… 💁♀️
Para harcamadığın belli 😅
Sevgililik dönemimizde harcatmıyordum buluştuğumuzda bile kendi yemeklerimizi evde yapıp götürüyordum evlendikten sonra mecbur harcıyor 💁♀️✌🏻
Bizimki şubatta 200 falandı sanirim
Asgari ücretten fazladır
2 yil once 16 bin tlyi buluyordu
Avrupa yakasindan anadolu yakasina yakit yeme gezme 3 guunde 3 binlik oluyordum
Gidilen yerlere göre değisir.
Hiç düşünmedim, kişilere göre şekillenir o.
@CausaSui
1.80 den kısa erkekler için boy uzatma ameliyatı maliyetidir ama değil mi
Yani en iyi ihtimal 10 bin
Yeri geliyor ayda 70k yeri geliyor 15k
40 Gidiyor Bazen 35 Bazen 50 ama Ben biraz canım olduğumu farkettim 90 alıyorum zaten
Maaş ne kadarsa 1/4ü olabilir. Çünkü insanlar maaşına göre harcıyor.
Her şeyi fifty fifty yapmak daha mantıklı
Maliyet yeme içme alışveriş ve tatile göre değişir
100 bin tl
Sende abartma:)
Ciddiyim bro
çıktığın kişiye bağlı
Sevgilik masrafliysa evlenin
Bu biraz bizim ne kadar yatırım yapacağımıza bağlı
30 rahat gider bence
10k en az
Maliyet hesaplayacaksan hiç girme o işlere
Buna maliyet olarak bakarsan işimiz var beee
Onunla sevgili olsam hiç düşünmem bile bunları
Bir caffede milkshake 150 TL
30 bindi geçen sene
30kk
Asgari ücret seviyelerindedir
maliyeti baya cok
Çok erko çok
Tek taraflı olunca biri batıyor
Yani ne demek oluyor bu soru?
Gerçekten maliyetli bir eylem
Bedava
En az 5 bin
50 rahat gider
15.000 TL
10bin
Sevgilim yok rahatım
30 bin gibi
cok fazladır
nasıl ya
25 bin tl
Ohoooo