Trump ABD ekonomisini korumak için yeni vergi düzenlemesi yaptı. Bununla başta çin olmak üzere uzak doğu ülkeleri ve Avrupa yı sıkıştırmaya çalışıyor. Bu durumdan en çok otomotiv firmaları etkilenecek gibi. Ama bence küresel piyasaların tümünü olumsuz etkileyecektir.
Ülkemize ait vergi oranlarında değişiklik olmaması olumlu olsa da dünyanın tümünün etkilendiği bir sistemde biz de dolaylı yoldan etkileniriz diye düşünüyorum.
Özellikle EUR üzerinde baskı artacaktır. Dolar Euro kadar değer kaybetmez ama altın yükselmeye devam eder. Özelikle Çin i karşısına aldığı ve savaşları sevdiği için altının ateşi düşmez bence. Siz neler düşünüyorsunuz?

https://www.bloomberght.com/trump-merakla-beklenen-yeni-gumruk-tarifelerini-acikladi-3745274
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer