Bugün (09.06.2022) Bakanlığımız resmi hesabından yayınlanan basın açıklamasında yer alan atılacak adımlar kapsamında; Bakanlığımızca, vatandaşlarımızın tasarruflarını Türk Lirası cinsi varlıklarda değerlendirebilmelerinin teşvik edilmesi ve yatırımcı tabanının genişletilmesi amacıyla, gelire endeksli Devlet iç borçlanma senedi (GES) talep toplama işlemleri 15 Haziran 2022 tarihinden itibaren gerçekleştirilecektir.
Sadece gerçek kişilere sunulacak olan GES'ler, ülkemiz genelinde gerçekleştirilecek duyuru ve talep toplama işlemleri yoluyla ihraç edilecektir.
Senede ilişkin talep toplama işlemleri ile senedin ihracı, kupon ve anapara ödemeleri Bakanlığımız sitesinde yayınlanacak duyuruda belirtilecek bankalar aracılığı ile gerçekleştirilecektir. ihraç edilecek senetler üç ayda bir yatırımcısına kupon getirisi sağlayacak olup kupon ödemelerinde asgari getiri garantisi olacaktır.
Senedin kupon ödemesine esas teşkil edecek getiri oranı ve vade yapısı ihraç duyurusunda ilan edilecektir. Senedin yatırımcıya sağlayacağı nihai getiri oranı, ihraç aşamasında Bakanlığımız tarafından belirlenen getiri oranının, hasılat gerçekleşmeleri çerçevesinde hesaplanacak endeks değeri ile çarpılması yoluyla belirlenecektir.
Hazine ve Maliye Bakanlığı beklenen kararı açıkladı sizce piyasaya etkisi ne olur?
Simdi bizim ekonomiye biri silahı dogrultmus, tetiği çekmiş, hedefi tutturup kurşunu bizim ekonomiye sokmuş. Bizimkiler ne yapıyor kurşunu çıkaralım, iç kanamayı durduralım, ilaç uygulayıp yarayı kapatalım diyor dimi yoookkkk girem kurşun bizimdir cikarsa kaybımız olur aman çıkmasın üstüne ot tikayalim ki daha kazancınız artsın diyor kanama enfeksiyon falan yoookkk hak getire öyle ölmez böyle öldürelim derdindeler 🤣🤣🤣
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Akılları varsa topuklarını sevıyorsalar çünkü ben bu halkı biliyorum nasıl artistlik yapıp 1 ay da 8 tl olan doları 19tlye çıkardılarsa aynı şekilde seçime kadar düşürmesini bilirler yoksa halk bunları fransız ihtilalindeki 5. luiden bile kötü yapıcak ben halkı biliyorum milliyetçiyim dinciyim diye geçinir ama hiçbiri kesesinden ödün vermez bugün 100tl türk lirasıyla 4 litre benzin alamıyorsun daha neyi tartişiyoruz mk !!!
Şu adam beni benden alıyor çokta bir şey söyleyemiyorsun hepsi Cumhurbaşkanı kuklası gerçi kendi fikirleri yok beyinlerini partiye üye olurken dışarı da bırakıp tek bir beyin altında toplanmış hepsi. Bu ülkeden bunlar gitmediği sürece Türkiye Cumhuriyeti vasat olmaya mahkumdur. Faizi hala düşük tutsunlar geçen Putin açıklama yaptı “Kusura bakmayın ama bizim hava savunma sistemlerimiz İHA ları çerez gibi tüketiyor” diye Cumhurbaşkanından ses yok hala bir one minute de Rusya’ya diyelim baride ondan sonra bekleyelim başımıza artık ne gelecekse KGB birilerini ortadan kaldırır belki rahatlarız.
Dedem 55 yıldır sanayici boyle sıkntlı yıllar gecırmedik dıyor bne yaparsa yapsınlar doları durfamazlar pıyasaları denetlemek lazım diyor herkes bahane ederek kendi kafasına göre zam yapıyor
Yahu zaten Afrika'dan beter enflasyin bar milyonlarca kaçak siginmaci dolu ne daha da kötüleşmesi bu iktidar gittiğinde piyasaya güven gelir nerede yasiyosun dunuada en yüksek borçlanma bizde uyuyomusiniz
Allah aşkına geçmişteki iktidarları da görüyorduk. Halkın parasıyla kumar oynuyorlardı hastane yoktu millet sürünüyordu tezler var ispatlanmış videolar var Hani yani iktidarla bununla alakası yok bunu
Oyle dediğim gibi. erkek çocuklar zeka genlerini anneden alir çünkü x kromozomu anneden geliyor. zeka ile ilgili kromozomlar x ten gelir.. o yüzden ne kadar beyinsiz kadın varsa o kadar da beyinsiz erkek oluyor. belki cinsiyetçilik yapmadan önce bilmenizde fayda vardır. 😏
Biyolojiyi anca bu kadar uyduruk millete satılabilirdi be aynen sadece anneden geliyo bütün dna baba hiç bir şey katmıyo çocuğa hep kadınlar suçlu be anne olsak suç olmasak suç her yaptığımız mı batıyo size erkekler kapatılsın artık ya
Ben demiyorum bilim diyor az aklın varsa araştır gör. Boş boş laf ebeligi yapma üste çıkmak için.. kız çocuklar için zeka hem anneden hem babadan gelir çünkü xx tır kadın kromozomu.. erkek xy. X anneden y babadan gelir.. biyoloji bilgin olduğuna da şüpheliyim işin açığı