• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Efendi ama parasız, iş aramayan erkekle sevgili olmak doğru mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
510
Yapay Zekaya Sor
Efendi ama parasız, iş aramayan erkekle sevgili olmak doğru mu?
Cevapla
İş Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Çağatay-Sancaktar
    Çağatay-Sancaktar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Efendi olması güzel bir şey. Ancak, iş aramayan ve çabalamayan kişiler hayatta hiçbir şey başaramazlar. Parası olmaması ayrı bir durum, çabalamaması ayrı bir durum.

    Realist olmak gerekirse, bir erkek evine bakabilmeli. Yarın-öbürgün ciddi düşünmeye başlayınca nasıl sorumluluk alacak? Evlilik teklifi, söz, nişan, kına, düğün... Bunların hiçbirini karşılayamaz. Sadece bunlarla da sınırlı değil; kira, faturalar, yeme-içme, giyim, çocuk ihtiyaçları ve en azından haftada bir kere de olsa gezmek ve eğlenmek... Bunların hiçbirisini yapması mümkün değil.

    Her ne kadar efendi de olsa, aşık da olsa, bu hiçbir şeyi değiştirmez. Ev sahibi kapıya gelince, fatura borçlarından dolayı kesinti olunca, çocuğun ihtiyaçları karşılanmayınca, aşkın bir işe yaramadığını acı da olsa anlarsınız.

    Parasızlık, husursuzluk getirir ve husursuzluk olan bir yerde de ”aile” olunmaz.

    0
    3 Yorumla
    • defnora
      defnora
      1 yıl

      @Çağatay-Sancaktar sen çabalayıp, çalışıpta ne oldun? neyi başardın kanka? milyarder misin? burası emek vermek çalışmak çabalamak ile başarılı olunabilecek bir ülke değil, bu ülkede adalet yok

      Yorumla
    • Çağatay-Sancaktar
      Çağatay-Sancaktar
      1 yıl

      Yalnız yaşıyorum, kendi evim ve arabam var. Ortalamın üzerinde de gelire sahibim. Boş duran insan, hayatta bir şey başaramaz.

      Ayrıca, kadın hesabı açmış bir erkek olduğunuzu düşünüyorum.

      Yorumla
    • defnora
      defnora
      1 yıl

      milletin vergisini çalıp yesem bende senin gibi olurdum ama dürüst olduğumuzdan kaybettik.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ya erkegin su donemde yapacagi iki sey var. Biri yatakta iyi olmak, kadinini tatmin etmek diger calisip para kazanmak. Bunlari yapamayan erkeklere kusura bakmayin ama ben saygi duyamiyorum. Hayatta su iki konuyu yapacaksınız yahu. Cocuk dogurmak yok, taşımak yok, emzirmek onunla ilgilenmek yok. Biyolojik yapilari bizden daha konforlu. Hayatlari erkek olarak bizden daha konforlu. Seks yapsalar ellerinin kiri bekaret kaygilari yok, bosansalar bekar erkek statusundeler her turlu ve en citir bekar kizi alabiliyorlar, toplumdaki yerleri her zaman bizden daha iyi konumda.

    Kayinvalidesi, pederi rakip gormez, uzmez, hizmet beklemez, calissa cocugunu birakip babalik yapmiyorsun denmez. Bu cocugu niye boyle yetistirdin denmez. Cogu seyin sucu biz kadinlarin ustunde. Askerlik desen o da artik yok yapmiyorlar. Yemek ev isleri ustlerinde degil.

    Yahu calisacaksin evine, esine cocuklarina bakacaksin, yatakta da kadinligini yasatacaksin yapacaklari bunlar. Bunlarda bile cogu beceriksiz. Ne anladim o zaman erkek olmaktan.

    Sadakat, efendi, ahlakli olmak bunlar kriter olmamali. Efendi ama calismiyor. Oyle sey sey olur mu? Bunlar erkegi gecin bir insanda olmasi gereken fix ozellikler zaten. Bir insan ahlakli, edepli, hanimefendi, efendi, sadakatli, karakterli, saygili vs olacak zaten. Bunlar fix ozellik. Ne diye kriter aliniyor bunlar? Bu ne boyle zeki ama calismiyor mu? Gecin bunlari.

    Insanda olmadi gereken ozellikleri kriter yapmayin bir zahmet. Efendi zaten olmak zorunda. Sen burada calisip calismayacagina, kuracagi aileye kol kanat olup olmayacagina bakacaksin.

    14
    0 Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 423 cevap paylaştı.

    Bana kalırsa yanlış. Çünkü aşk sevgi önemli olsa da ileriye yönelik adımlar için maddi birikim, parasal olarak kendimizi güvenceye almamız daha makul bir seçim. Öte yandan iş konusunda çaba sarf etmeyen biri sizi ziyan edebilir. İki gönül bir olunca samanlık seyran olmuyor. Para, birikim olmayınca anlaşmazlıklar boşanmalar gündeme geliyor her zaman. Olaylara realist açıdan bakmanızı öneriyorum. 🔎

    0
    0 Yorumla
  • postmodernpokemon
    postmodernpokemon Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 74%
    1 yıl

    Nasıl bir ilişki aradığına göre değişir. Eğer uzun süreli bir ilişki isteniyorsa olunmaz. Belki hayatının kötü bir dönemindedir , sevgilisi olunca çalışır. Hayata olan ilgisini geri kazanabilir. Ben olsam iyi bir insan olup olmamasına bakarım. Ona göre karar verirdim.

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Eko Bey
Eko Bey Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ah o gönül işleri... 😊 Bir insanın efendi olması, iyi niyetli olması elbette çok güzel ama hayat ortaklık gerektirir. Eğer bir ilişkiye başlıyorsan, maddi ve manevi olarak iki tarafın da sorumluluk alması önemli. İş aramamak konusu, kişinin hayata bakış açısıyla ilgili olabilir. Belki motive edilmeye ihtiyacı vardır, kim bilir? Sevgi tek başına her şeyi çözmez ama iyi bir iletişim her zaman yol gösterir. 💬 Belki ona, hayallerini ve hedeflerini biraz tatlı dille sorabilirsin. Ne dersin?

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

80

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    sizin tercihinizdir

    0
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.

    bilmem senin kararın normalde nayn derim ama. birşeyine tav olduysan olabilir. ama parasız adamla eglenemezsin. hayatta para lazım malum. ben tasırım dersen baska. bakarsın yarın işe girer belli de olmaz. ciddi ilişki mi istiyon tabi bi de o var. işsiz bir erkekle gelecek olmaz malum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet ciddi ilişki istiyorum ama ben istesem de ailem izin vermez

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Öyle tipler sıkıntılı oluyor çocukken istismara uğramış ve kendisi de istismarcı oluyor dikkat et! Bizzat tanıdığımızın kocası vardı çalışmıyordu karısı temizliğe gidiyor eve bakıyordu. Adam dışardan efendi görünüyordu meğer kaç çocuğu istismar etmiş s*apık. En son birini etmeye kalkınca çocuk bağrınca diğer olaylar da ortaya çıktı. Sakın sakın uzak dur sağlıklı değil öyleleri. Ya ib*ne çıkar ya böyle çıkar işte aman aman sakın.

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Böyle bir şeyler anlattı bana ya nerden bildin

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Gördük geçirdik biz de bişeyler, insanları analiz etmek lazım. boş ver kendi kötü değilse de maruz kalmışsa da travmaları vardır seni çok üzer konuşup onu da oyalama boş ver hayatın biter hiç bulaşma sağlıklı psikolojideki bir erkekle ol.

  • berkatak
    berkatak Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    o nasil efendilik yaa.. onun efendiligi tembellikten aplaaoomm.. adam laf yetistirmeye bile useniyor sen is arar mi olur mu diyorsun dusun artik.. adam tembellikte master degree

    4
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hahaha

      Yorumla
  • battalgazi007
    battalgazi007 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Elbette iş kovalaması gerekir bir erkeğin. Geçinmek için bu şart. Aslında parayı kovalaması gerekir iş de kurabilir işede girebilir. Böyle bir çabası olmayan birisi zengin değilse geçim sıkıntısı yaşar bu da kötü yansıyabilir. Biraz gerçekçi olmakta fayda var.

    1
    0 Yorumla
  • regolit
    regolit Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Parasız adam kabul edilmez aynısı kadın içinde geçerli. Sefil sefalet getirir, fakir fakiri çoğaltır. 3 istisnası vardır belki ya aşırı güzeldir, ya çok kültürlü, ya da yatakta çok iyidir. Artık ekonomik yapıyı sen üstleneceksin. Çok pasif birisi gibi geldi bana.

    1
    0 Yorumla
  • mayomneyimyokbenim
    mayomneyimyokbenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    insanlar iş için birbirilerini sevmiyorlar
    bu adamın işi yok diyip onu sevmemek insanlık ayıbıdır

    o insan iş sahibi olabilir evlenirsiniz evlendiğiniz gün işten çıkarılabilir
    ondan sonra sen artık işsizsin diye o kişi terk mi edilecek yani

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle olsa tamam da 33 yaşına gelmiş hiç bir işte çalışmamış babasının eline bakıyor biz nasıl ev geçindireceğiz

      Yorumla
    • mayomneyimyokbenim
      mayomneyimyokbenim
      1 yıl

      şunu merak ettim
      33 yaşına kadar bu kişi hiç gönül ilişkisi yaşamış mı
      yoksa bu zamana kadar hiç hani derler ya kadın eli tutmadım gibi mi yaşamış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet hiç kız arkadaşı sevgilisi olmamış hep reddedilmiş ben de kararsız kaldım

      Yorumla
    • mayomneyimyokbenim
      mayomneyimyokbenim
      1 yıl

      bu adam umutsuzluktan dolayı çalışmamış o kadar umudu kırılmış ki çalışsam ne olacak
      kimin için çalışacağım diye düşünmüş
      bu yüzden de bir iş yapmamış

      insanlar için umut gereklidir umut yoksa istekte olmaz
      tam da tahmin ettiğim gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben de öyle sandım ama iş yapmayı sevmiyorum canım sıkılıyor içim bunalıyor diyor

      Yorumla
    • mayomneyimyokbenim
      mayomneyimyokbenim
      1 yıl

      insanlar sevdiği insanlara karşı fedakarlık yaparlar bu sayede kendilerini paralarlar boşa çalışmak istemezler bir amaç uğruna çalışmak isterler

      ama sevdiği halde bir iş yapmıyorsa çabalamıyorsa o zaman durum farklıdır

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Parasızlık ya da parasının yetmemesi ayrı bir şey aramaması ayrı bir şey

    6
    0 Yorumla
  • çilek82
    çilek82 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır doğru değil parası olmayan erkeği annesi sevsinnnn hangi yüzyılda yaşıyoruz hayat bu kadar pahalı iken cebinde beş kuruş olmayan adamı napcan kızz 😅

    3
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 884 cevap paylaştı.

    Efendi olması yeterli değil. Parası da olmayabilir ancak çalışıp çabalamıyorsa o erkekten olmaz. Erkek dediğin taşı sıksa suyunu çıkartıp satıp evine para getirecek sorumlulukta olmalı

    3
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Efendi ama parasız çok ikilemde kaldım bu soruda. Çalışması lazım parası yoksa ile çabalayıp en azından iş araması lazım. Sorumluluk sahibi değil deyip olmazdım sevgili.

    1
    0 Yorumla
  • Sengelyeterr
    Sengelyeterr Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 81%
    1 yıl

    O adamdan olmaz hiç bişey parasız erkeği annesi sevsin

    3
    1 Yorumla
    • Geologicalengineer
      Geologicalengineer
      1 yıl

      Aynen😂

      Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    18 yaşındaysanız olur ama diğer türlü efendi erkek çok valla kusura bakmasın😅

    2
    0 Yorumla
  • TheMurad
    TheMurad Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Tembel olması düşündürücü bir şey?


    Tamam insan parasız olur ✅ bir noktaya kadar?


    Neden iş bakmıyor kendine?


    Eli ayağı sağlam değilmi?


    Temel ihtiyaçlarını nasıl karşılıyor 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Acılıkadın26
    Acılıkadın26 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    1 yıl

    Denendi evlenildi sonuç olmaz … çünkü erkek için para her şey bütün psikolojisini etkiliyor sana yansır huzursuzluk hep bende böyle oldu boşandık aldattı da o yoklukta

    5
    0 Yorumla
  • CaptainPeroxide
    CaptainPeroxide Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Mesleği veya güzel bir diploması var ise kendine güveniyorsa biraz sorumluluk geciktirip güzel vakit geçirmek istiyordur , neden olmasın. ama hem kel hem fodul olupta faytonla gidiyor ise hızlı adımlar ile başlayıp fark etmeden koşarak kaç.

    0
    0 Yorumla
  • qülkokusu
    qülkokusu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Gtunu mu verecek elektrik faturası geldgnde ya da kira karsilignda biraz mantk ya her şey aşk değil abartmayn

    3
    4 Yorumla
    • esquire77
      esquire77
      1 yıl

      😁😁😁😁kitabın ortasın’dan konuşmuşsun😂😂😂😂

      Yorumla
    • qülkokusu
      qülkokusu
      1 yıl

      Gerçekçi olalım aşk aşk die askn bkunu çıkartmaya gerk yk

      Yorumla
    • esquire77
      esquire77
      1 yıl

      Aynen öyle aşk ayrı , geçim ayrı

      Yorumla
    • ahmet20045824
      ahmet20045824
      1 yıl

      En uzun aşkın ömrü sadece 2.5 yıldır eğer sevgi saygı varsa ömür boyu sevgi sürer sevgi yoksa zaten o aşk bitmistir bu zamanda ilk başta güzel * bir süre sonra işin icine ekonomi girince tartışmalar başlar ve. Uyur sonu ayriliklarla biter bu yüzden bu zamanda mantık evliliği en mantiklisi

      Yorumla
  • jackass1903
    jackass1903 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    İş aramayan demişsin bir de. Bu adamın kendine karşı bile sorumluluğu yok, kaldı ki başka birinin hayatına yön verecek kadar sorumluluk alsın

    3
    0 Yorumla
  • defnora
    defnora Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    tamam da onun parası var diyelim senin onun yanına denk düşecek paran var mı? yoksa sen ona karşılık olarak ne vereceksin? bu yeni nesil kızlar kendilerini çok zeki falan sanıyor he parası olacak maaşı iyi olacak peki senin? benim bir şeyim yok. hadi lan oradan kezban.

    1
    0 Yorumla
  • MacerAnk06
    MacerAnk06 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Efendiliği kendisine kalsın sorumsuz çapsız erkekle olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Kaşmiiir
    Kaşmiiir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Sorumluluk sahibi değil ise iş aramadığı için diyorum bunu tabiki de uzatmanın anlamı yok

    1
    0 Yorumla
  • Bellaaa_
    Bellaaa_ Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Mantıksız tabii ki. Maddiyat bir yana tembel insanlar insana sadece yük olur.

    1
    3 Yorumla
    • Tahoşşs
      Tahoşşs
      1 yıl

      @Bellaaa_ niye zenginlere çıkın dayağı yiyin oturun

      Yorumla
    • Bellaaa_
      Bellaaa_
      1 yıl

      Kes sesini üslubunu takın. Maddiyata değil tembel insanın sorun olduğunu belirttim. Eksiğin varsa üzerine alınabilirsin.

      Yorumla
    • Tahoşşs
      Tahoşşs
      1 yıl

      Hayır yok yani efendi insanlar iyi dir demek istedim sıkıntı yok

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Böyle adamlardan hiç bir halt olmaz! Daha iyi bir işe girsinler, orada da yine çalışmamaya, kaytarmaya çalışırlar..

    İleride evlensen evliliğinde de böyle olmayacağının garantisi yok.

    0
    0 Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Parasız erkekten belki olur da çabasız erkekten olmaz ya erkek dediğin gelecekteki ailesi için uğraşır erkeklerin doğası bu erkeklerin en büyük görevi bu daha doğrusu

    0
    0 Yorumla
  • Artemiszs
    Artemiszs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Parasızlık önemli bir kavram değil, çalışılır kazanılır bir şekilde. Ama çalışkan olmayan ekmeğinin peşinde koşmayan insanlardan hoşlanmam. Çalışkan olan insan bi şekilde geçinir.

    0
    0 Yorumla
  • Kürekçi47
    Kürekçi47 Takip Et
    Guru Yaş: 50 , eic 100%
    1 yıl

    İş var aslında ama bazısı çalışmak istemiyor
    Efendi olmak yetmiyor bu hayatta, çalışmayalim ama efendi olalım olmaz böyle bir şey.

    1
    0 Yorumla
  • Yutori
    Yutori Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Mıy mıy insan sevmem. Erkek dediğin sahiplenir korur kollar bir şeyler yapar.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Maalesef ki parasız daha doğrusu para kazanmaya iş bulmaya çaba harcamayan erkekten ne eş olur ne baba. Ha benim evlilik gibi niyetim yok diyorsan o ayrı ama ciddi düşünüyorsan bu profildeki erkeklerden uzak durmalısın

    0
    0 Yorumla
  • KadınDiyorKi
    KadınDiyorKi Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    1 yıl

    Olmaz.

    İşi yok ama iş arıyor, çabalıyor deseydin bir problem yoktu ama iş aramayan ve bunu rahatlıkla ifade eden biriyle olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • mathmaxeil
    mathmaxeil Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Efendi ama sorumsuz kısaca. Sevgili olmak dopru değil şu açıdan; gelecek düşünebileceğim biriyle ancak sevgili olurum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Benimki de çalışıyor ama garson , ama saygılı efendi. Kadına önem veren kadını sayan şiddetten uzak konuşmayı tercih eden. Mutlu etmeyi seven biri. Fakat yüksek yerlerde aklını çalıştırmıyor girmiyor. Oysa zeki de ama anlamıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Bizi niye ipleyen yok peki.. işimiz gücümüz var, maddi durumumuz iyi, ev şimdilik yok ama güzel bir araba da var. Tip de düzgün, saygıda kusur asla etmeyen, efendi, kibar biriyim.. Ama hep eller bomboş.

    0
    6 Yorumla
    • Kalplivceld
      Kalplivceld
      1 yıl

      Yaşın 35 üstü 30luk ara sende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Kalplivceld 36'yım. 30'luk olur, bu sorun değil tabii ki de, demek istediğim şey başka :)

      Yorumla
    • Kalplivceld
      Kalplivceld
      1 yıl

      Kadınları evlenmek istiyor bu kızda evlenmeyi düşünüyor takılmayı değil başka bir şey arama boşuna

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Kalplivceld Takılmak istiyorum dediğimi hatırlamıyorum, hayrola?

      Yorumla
    • Kalplivceld
      Kalplivceld
      1 yıl

      Demek istediğim başka demiş gülmüşsün zaten bu bir gelecek sorusu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Kalplivceld Demek istediğim şeyi yukarıda anlattım, yaş ile ilgili söyleyince de öyle cevap verdim. Takılma vs bir şey demedim.

      Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Hem parasız, hem iş aramıyor. E tabii ki olmaz. Ac karnına sevgi yürumez. Sevgi her şeyi çözer ayaklarını geçeceksin :)

    0
    0 Yorumla
  • pelinparlak12
    pelinparlak12 Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    1 yıl

    Askım saçmalama çalışmayan, çalışmayı sevmeyen erkekten olmaz yıpratır insanı

    2
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 524 cevap paylaştı.

    Efendi olması önemli fakat çalışıp eli ekmek tutmayan bir erkek ev, eş ve çocuklarına nasıl bakacak?

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.

    Efendilik iyidir de bu devirde parasız hiç bişey olunmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    NO.

    NASIL Kİ HER ERKEK GÜZEL KADINA ÇEKİLİR

    HER KADIN DA ÇALIŞKAN İSTİKRARLI ERKEĞE ÇEKİLİR

    BAK ZENGİN DEMİYORUM, ÇALIŞKAN, SORUMLULUK SAHİBİ, İSTİKRARLI, HAYATTA AYAKTA KALABİLEN VE DURUMUNU GELİŞTİREBİLENNNN.

    ERKEK NARİN DURU DOĞURGAN BİR ANNE ADAYINI KADIN OLARAK ÇEKİCİ BULUR KADIN GÜÇLÜ VE KORUYUCU BİR EŞ VE BABA ADAYINI

    1
    0 Yorumla
  • Uzaktaki_Anılar
    Uzaktaki_Anılar Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Fakir olması önemli değil ama tembel biri ise zengin bile olsa asla yanaşmayan

    1
    0 Yorumla
  • Psikolojisigidik
    Psikolojisigidik Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl

    Çabasız erkekle hiçbir şey olmaz daha doğrusu çabasız insanla hiçbir şey olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • İlaydaİpek
    İlaydaİpek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    İş aradığı halde bulamıyorsa terketmem ama aramıyorsa olmaz bırakırım

    0
    0 Yorumla
  • ladycurio
    ladycurio Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 96%
    1 yıl

    Sorumluluğunu yerine getirmeyen insandan olmaz tek efendilikten devran donmuyo maalesef

    0
    0 Yorumla
  • user318389193
    user318389193 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Parasızlıkta sıkıntı yok ama iş aramayanda sıkıntı var olmaz ondan

    0
    0 Yorumla
  • Burakerbek
    Burakerbek Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 35%
    1 yıl

    İş aramamasının nedeni ne acaba merak ettim.

    0
    0 Yorumla
  • Cleanman58
    Cleanman58 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl

    İş aramayan insanın akıl sağlığı iyi olmayabilir.

    0
    0 Yorumla
  • melismmmx
    melismmmx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 90%
    1 yıl

    Gelecek için gerçekten bir hırs göremiyorsan onda bir yere kadar taşıyabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • sosyallik
    sosyallik Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Yanlış ileride evlensen evde durup senin paranı yiyecek

    0
    0 Yorumla
  • Püskevitlipastaveçay
    Püskevitlipastaveçay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    İş aramayan sorumluluk sahibi değildir, ki bu insan bence efendilikten ziyade gamsızdır.

    0
    12 Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Siz kendinize bakıcı arıyorsunuz galiba hayat arkadaşlığı parayla mı sizde? Siz satın alınan bir ürünseniz söyleyin bilelim?

      Yorumla
    • Püskevitlipastaveçay
      Püskevitlipastaveçay
      1 yıl

      @neyimyokki Ne gereksiz insansın yaa

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Fiyatını etiketine yaz ucuz kalitesiz degilsen alan biri cikar elbet kolay gelsin :) hayırlı ticaretler

      Yorumla
    • Püskevitlipastaveçay
      Püskevitlipastaveçay
      1 yıl

      @Neyimyokki Laf mı soktun sen şimdi hey Allahım övündügü şeye bak.

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Haha

      Yorumla
    • Püskevitlipastaveçay
      Püskevitlipastaveçay
      1 yıl

      @Neyimyokki Önce Türkçeni geliştir de yazdıklarımda ne anlam çıkarman gerektiğini iyi bil.

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Karşımdaki insan ne hakediyorsa öyle konuşuyorum senin hakkın da bu kadarcık :)

      Yorumla
    • Püskevitlipastaveçay
      Püskevitlipastaveçay
      1 yıl

      @Neyimyokki Boşsun bomboş

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Dolu olmam için bitli bir karının karnını doyurup takdirini mi kazanmam gerekiyordu :) vah vah :) :)

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      İşin didişmesini bir kenara bırakırsak bu ülkede para her şeyi satın alır. Bu ülkede insanlar sevgi ve aşk değil. Para için evleniyorlar. Para için bir kadın evleniyorsa benim gözümde o kadın satın alınan bir varlıktır. O yüzden kimse feministlik taslamasin.

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Hele dügünlerde aşıkmış gibi bakmaları yok mu... sanki parasını varlığını hic göz önüne almamış gibi... halbuki yüzde 95 parası için evleniyor :)

      Yorumla
    • Neyimyokki
      Neyimyokki
      1 yıl

      Sen beni dinleme ama bu ülkenin ana bir geleneği var yine ordan yürü hayatını kurtar bu ülkede felsefi davranmak insanı bitirir toplumdan dışlanma boş ver...

      Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    O nasıl efendi oluyor anlamadım.. Hem parasız hem işsiz

    0
    0 Yorumla
  • BaLLROG34
    BaLLROG34 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 41%
    1 yıl

    Cıkkk

    Efendilik para kazandırmıyor maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • Boran3000
    Boran3000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Sadece efendi olmakla bir kadın etkilenemez.
    Sevgili de olunmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Biyokahve
    Biyokahve Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    Yahu diyecek bi'şey bulamıyorum sonra neden kötü oldunuz

    0
    0 Yorumla
  • GriBeyy
    GriBeyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 93%
    1 yıl

    İş neden aramıyor yani mandıra filozofu zihniyetindeyse bence uzak dur derim 😂

    0
    0 Yorumla
  • wishleon
    wishleon Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Aramıyorsa hayır. hayatını düzene sokmak için bir çaba içinde olması gerekir

    0
    0 Yorumla
  • T0LGA1
    T0LGA1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl

    İş aramayan kısmından sonrası boş
    Bosanda gel bi cacık olmaz

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    1 yıl

    Doğru değildir sümsük ve sünepe olabilir 😂

    0
    0 Yorumla
  • AfiliYlnzlık
    AfiliYlnzlık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Sende para var mı? Sende de yoksa zaten ilişki yaşayamazsınız ki 😂

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 837 cevap paylaştı.

    İş araması lazım yoksa kime bakıp geçindirebilecek ki

    0
    0 Yorumla
  • herseyibiliyom
    herseyibiliyom Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Tartışmaya açık. Hep öyle devam ederse işler zor olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Zorunne388
    Zorunne388 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 445 cevap paylaştı.

    Efendilik erkeğe değer katmıyor parası maddiyatı yoksa erkekliği de boş maalesef

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Doğru efendiyse hiç kaçırma para bi şekilde kazanılır efendi sevgili arasan da bulamazsın şans ayağına gelmiş kaçırma

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (104)
Devamını Gör(149)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Efendi ama parasız, iş aramayan erkekle sevgili olmak doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İşsiz ve parasız bir erkekle sevgili olmak doğru mu? 13 cevap verildi
Sizce işsiz ve parasız bir erkekle sevgili olmak doğru mu? 19 cevap verildi
Sizce işsiz ve parasız bir erkekle sevgili olmak doğru mu? 11 cevap verildi
Parasız olduğu için sevgili istemeyen erkek haklı mıdır? 5 cevap verildi
Sizce çalışmayan iş aramayan parasız bir erkekle sevgili olunur mu? 18 cevap verildi
Az para kazanan bir erkekle sevgili olmak sorun olur mu? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨