İşsizliğin 5. ayındayım. Kendimi başkalarıyla kıyaslıyorum, ne yapacağım?

İsim varken haklarımı alarak ayrıldım, bazı şeyler hoşuma gitmedi diye. Ama hayallerim icin de stop a basmis oldum, kötü bir durumdayim ruh halim de iyi değil. Surekli sosyal medyadan ya da ordan burfan kendimi insanlarla kiyasliyorum 30 yaşındasın hiçbir şey basaramadin diye ve bu his geçmiyor.

Eski sevgilimin eski sevgilisiyle bile kendimi kiyaslamaya başladım imdat kere imdat :((((

4 yıllık İnsan Kaynakları Uzmaniyim bu arada

İşsizliğin 5. ayındayım. Kendimi başkalarıyla kıyaslıyorum, ne yapacağım?
Cevapla