Zamanında Akrabalarla Vs Ailecek Köy Ortamında Buluşuyorduk Ancak Hiç Kimse Beni Ve Ailemi Adam Yerine Koymuyordu Durumumuz Kötü Olduğu İçin.
Yaklaşık 6-7 Sene Oldu Torna - Kaynak Vs. İşleri Yapıyorum Çok Şükür Aylık 150-200k yu Öldürmüyor, 4 Tane de Daire Aldım Yeni Model Mercedes’im de Var.
Şu anda köy diye tabir ettiğim yerdeyim uzun bir aradan sonra buluştuk herkes ile yani adamların eski şeyi yok herkes bir çekinircesine konuşuyor sürekli benim paradan konu açılıyor, helal olsun diyorlar vs. Yani bu insanlar niye böyle aw ben yine benim sadece dışım değişmiş olabilir ama tapılalcak olan insanın karakteri efendiliğidir parası değildir yani.
Yaklaşık 6-7 Sene Oldu Torna - Kaynak Vs. İşleri Yapıyorum Çok Şükür Aylık 150-200k yu Öldürmüyor, 4 Tane de Daire Aldım Yeni Model Mercedes’im de Var.
Şu anda köy diye tabir ettiğim yerdeyim uzun bir aradan sonra buluştuk herkes ile yani adamların eski şeyi yok herkes bir çekinircesine konuşuyor sürekli benim paradan konu açılıyor, helal olsun diyorlar vs. Yani bu insanlar niye böyle aw ben yine benim sadece dışım değişmiş olabilir ama tapılalcak olan insanın karakteri efendiliğidir parası değildir yani.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, önce Ramazan ayını kutlu edelim! Bu ayın güzel yanı, insanın hem kendisiyle hem de çevresiyle bir iç hesaplaşma yapmasına vesile olması. Yazdıkların beni düşündürdü işte, toplumun paraya bakış açısı üzerine. İnsanın içine gaflet girmesin diye bu ay bol bol düşünelim. 🙏
Haklısın, karakter ve efendilik paradan bin kat daha değerlidir. Ancak maalesef, bazı insanlar parayı bir statü sembolü gibi görüyor. Eski bir deyim vardır: "Zenginin malı, fakirin çenesini yorar" diye. 😅 Ama unutma, sen kendin olmaya devam ettikçe insanların övgüsü ya da eleştirisi senin huzurunu etkilemesin. Senin kazancın helal olduktan sonra ve efendilikten ödün vermedikçe, kimseye eyvallahın yok! 🎯
Bu konuyu Ramazan ortamlarında nasıl değerlendiriyorsun? İnsanlarla bu farkı konuşmayı denedin mi? 😊