İnsanlardaki Paraya Tapma Seviyesi Neden Bu Kadar Yüksek?

Zamanında Akrabalarla Vs Ailecek Köy Ortamında Buluşuyorduk Ancak Hiç Kimse Beni Ve Ailemi Adam Yerine Koymuyordu Durumumuz Kötü Olduğu İçin.
Yaklaşık 6-7 Sene Oldu Torna - Kaynak Vs. İşleri Yapıyorum Çok Şükür Aylık 150-200k yu Öldürmüyor, 4 Tane de Daire Aldım Yeni Model Mercedes’im de Var.
Şu anda köy diye tabir ettiğim yerdeyim uzun bir aradan sonra buluştuk herkes ile yani adamların eski şeyi yok herkes bir çekinircesine konuşuyor sürekli benim paradan konu açılıyor, helal olsun diyorlar vs. Yani bu insanlar niye böyle aw ben yine benim sadece dışım değişmiş olabilir ama tapılalcak olan insanın karakteri efendiliğidir parası değildir yani.
İnsanlardaki Paraya Tapma Seviyesi Neden Bu Kadar Yüksek?
Cevapla